به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسات ۶۲۲ و ۶۲۳ هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید ۷۶۰ عنوان کتاب در ۷۶ هزار و ۷۱۰ نسخه به مبلغ ۳۳ میلیارد و ۳۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال تصویب شد.
مصوبات هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روی سایت معاونت امور فرهنگی به آدرس Mof.farhang.gov.ir بارگذاری شده است.
مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:
الف) ناشران بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی همراه با کتابهای مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩، مراجعه کنند و پس از تحویل کتابها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول ذیربط تحویل دهند:
۱. رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)
۲. کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحویل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)
۳. فاکتور فروش (اصل و تصویر):
الف) باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)
ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.
ج) در قسمت خریدار، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود.
د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود.
و) مهر و امضاء فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.
۴. پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات
ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرتهای احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.
ج) مهلت مراجعه به انبار، تحویل کتاب و مدارک به امور مالی تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری ـ مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمیگیرد.
انتهای پیام/