به تازگی شرکت هوآوی نسخه‌ جدیدی از گوشی Huawei Mate 30 Pro را به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک سال از عرضه گوشی Huawei Mate 30 Pro در بازار می‌گذرد و این گوشی در این مدت توانسته است به فروش بسیار خوبی با وجود تحریم‌های آمریکا علیه شرکت هوآوی دست پیدا کند. اما به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که خبر از عرضه نسخه جدید این گوشی در بازار می‌دهد. این گوشی با شماره مدل LIO-AN00m به ثبت رسیده است و اطلاعات نشان می‌دهد که قرار است ابعاد این گوشی مطابق با ابعاد گوشی Mate 30 Pro باشد.

صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی اندازه‌ای ۶.۵۳ اینچی دارد که از وضوح FHD + استفاده می‌کند که همان تراکم و اندازه استفاده شده در Mate 30 Pro است. پردازنده موجود در این گوشی Kirin 990 بوده و قرار است در سه مدل با رم‌های ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی وارد بازار شود؛ علاوه بر این گوشی Mate 30 Pro از سه حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیابایتی استفاده خواهد کرد.

 گوشی Huawei Mate 30 Pro

دوربین استفاده شده در گوشی Mate 30 Pro

گوشی Mate 30 Pro از یک دوربین سلفی با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل استفاده می‌کند که تصویربرداری قابل قبولی دارد. دوربین اصلی استفاده شده در این گوشی کیفیت ۳۲ مگاپیکسلی داشته و به صورت چهارگانه طراحی شده است؛ اما هنوز از سه لنز دیگر استفاده شده در این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست.

باتری موجود در گوشی Mate 30 Pro ظرفیتی ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که نسبت به باتری استفاده شده در سایر گوشی‌ها در رده متوسط قرارمی‌گیرد. اندروید نصب شده روی این گوشی اندروید ۱۰ است و به احتمال بسیار زیاد تا سه نسخه بروزرسانی خواهد شد. با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی از سوی شرکت هوآوی درباره این گوشی در فضای مجازی منتشر نشده است و برای مشخص شدن اطلاعات کامل گوشی Mate 30 Pro باید تا زمان معرفی این گوشی منتظر ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار