مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت:امسال ۵۰۴ میلیون و ۸۳۹ هزارو ۶۵۶ دلار کالا با وزن یک میلیون و ۲۹۲ هزار و ۸۶۱ تن درگمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت:امسال ۵۰۴ میلیون و ۸۳۹ هزارو ۶۵۶ دلار کالا با وزن یک میلیون و ۲۹۲ هزار و ۸۶۱ تن درگمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده است که این میزان کالا در مقایسه با مدت مشابه پارسال از لحاظ وزن ۱۷ درصد و از حیث ارزش ۵ درصد افزایش داشته است.

خلیل حیدری اظهار داشت: از این میزان، صادرات اظهار شده از گمرک پرویزخان ۳۴۳ میلیون و ۴۵۹ هزارو ۸۴۴ دلار کالا به وزن ۷۸۸ هزارو ۱۱ تن بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال از لحاظ ارزش ۵۷ درصد و از حیث وزن ۹۶ درصد افزایش داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در ادامه بیان داشت: دراین مدت نیز صادرات اظهار شده از گمرک پاوه ۱۲ میلیون و ۸۲۷ هزارو ۱۹۰ دلار کالا به وزن ۱۲۳ هزارو ۷۷۸ تن است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه پارسال از لحاظ ارزش ۳۰ درصد و از حیث وزن ۴۴ درصد افزایش داشته است.

او صادرات اظهار شده از گمرک کرمانشاه را نیز ۱۴۷ میلیون و ۴۷۵ هزارو ۹۷۶ دلار کالا به وزن ۳۷۷ هزارو ۱۰۰ تن عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه عمده کالا‌های صادراتی از طریق این گمرکات را گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، رخام پولیش داده شده شکل داده شده یا کار شده امانه  حکاکی شده، خربزه، هندوانه تازه، کیسه پلاستیکی پنیر، مصنوعات فلزی، سفره یکبار مصرف، کفش، کارتن قوطی جعبه ازکاغذیامقوای موج دار، ماهی تازه، جوال وکیسه برای بسته بندی کالا از نوارپلی اتیلن یا پلی پروپیلن یاهمانند، انواع کیک و کلوچه، ظروف ملامین، کود اوره عنوان کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.