همایش‌ نکو داشت پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است گفت: بازه زمانی اجرای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس امسال از سوم خرداد تا پایان سال هدف‌گذاری شده است.

سرهنگ آسمند افزود: امسال در روز ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیرو‌های مسلح در کشور برگزار نمی‌شود، اما چهار برنامه مهم و ویژه برای این روز پیش‌بینی شده است.

او بیان کرد: در ۳۱ شهریور امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی طی ارتباط تصویری، با مسئولان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مراکز استان‌ها صحبت می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: افتتاح ۹ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در ۹ استان و برگزاری همایش‌های استانی و شهرستانی و نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در همه استان‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در اولین روز هفته دفاع مقدس است.

او افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در مراکز استان‌ها را از دیگر برنامه‌های مهم روز ۳۱ شهریور عنوان و افزود: بر این اساس، باید تمهیدات لازم برای اجرای این برنامه‌ها در استان اندیشیده شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.