رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت میدانی از شادگان وارد این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی  به منظور نظارت میدانی از تالاب بین المللی شادگان، روستای صخیریه و نخلستان های این شهرستان وارد شادگان شد.

او پس از شادگان برای نظارت به شهرستان  بندر ماهشهر می‌رود.

قالیباف صبح امروز به اتفاق جمعی از مسئولان استان خوزستان و شهرستان آبادان بر مزار شهیدان ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم این شهرستان حضور یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات خوزستان و نظارت میدانی به این استان سفر کرد و در همه ۱۴ حوزه انتخابیه استان حضور پیدا کند.

حجت الاسلام ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تالاب و نخل‌های این شهرستان دارای درد مشترک کمبود آب هستند و رئیس مجلس از تالاب و نخل‌های شادگان بازدید میدانی خواهد کرد.

او افزود: دیدن مشکلات از نزدیک می‌تواند به حل کردن سریع آن‌ها کمک کند و تامین آب شرب و کشاورزی از جمله مهمترین خواسته‌های مردم این شهرستان هستند.

مشکلات خوزستان به سیاست گذاری‌ها بر می‌گردد

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار از پروژه فولادسازی شادگان گفت: خوزستان ظرفیت‌های گسترده‌ای در زمینه صنعت، گردشگری و تجارت دارد، اما از این استعداد‌ها به خوبی استفاده نشده و مسائل مختلفی در خوزستان وجود دارد که به دلیل سیاستگذاری‌ها است و به رویکرد‌ها باز می‌گردد.

او با اشاره به ظرفیت‌های خوزستان در زمینه کشاورزی افزود: با حمایت از زراعت این استان می‌توان ارتقای امنیت غذایی کشور را تامین کرد ضمن آنکه علی رغم پتانسیل‌های موجود در خوزستان بیشتر فرصت‌ها به تهدید تبدیل شده اند و نیازمند حل مشکلات و ایجاد تدبیر برای رفع آن‌ها هستیم.

قالیباف بیان کرد: در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ و همچنین برنامه هفتم توسعه نگاه ویژه‌ای به استان خوزستان می‌شود و احکامی را خواهیم دید تا مشکلات متعدد خوزستان در زمینه آب شرب و فاضلاب، صنعت و کشاورزی رفع شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.