فرهادی زاد: فدراسیون فوتبال موظف است پاداش دختران ورزشکار را پرداخت کند

معاون وزیر ورزش گفت: امیدوارم مطالبات مربیان خارجی پرداخت شود تا دختران ورزشکار ما به حق خود برسند.

مهین فرهادی زاد معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون اسکیت، اظهار داشت: علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان معمولا ریاست مجمع را بر عهده داند. امروز کاری برای او پیش آمد که من مجبور شدم جلسه را اداره کنم. این اتفاق در گذشته هم رخ داده است.

او درباره برنامه های وزارت ورزش برای اعزام ورزشکاران به مسابقات هاکی روی یخ، عنوان کرد: حمایت کلی وزارت ورزش از آن‌ها صورت می‌گیرد. من دیروز در تمرینات انتخابی ورزشکاران دختر حضور داشتم. خوشبختانه هاکی رشته جذابی برای دختران و پسران است. فدراسیون هم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای آن‌ها اردو‌هایی را برگزار خواهد کرد.

فرهادی زاد در خصوص برگزاری تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان و چگونگی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تصریح کرد: این برنامه‌ها به خود فدراسیون مربوط و براساس فضای موجود و شیوه تمرینات تعیین می‌شود.

او در خصوص زمان شروع تمرینات تیم ملی کاراته بانوان گفت: بر اساس برنامه‌هایی که فدراسیون برای افزایش آمادگی حمیده عباسعلی و دیگر ورزشکاران در نظر گرفته است اردو‌ها و تمرینات آغاز می‌شود. در حال حاضر هم ورزشکاران با نظارت مربی تمرینات خود را به صورت انفرادی انجام می‌دهند. تمرینات گروهی هم به زودی آغاز می‌شود.

معاون وزیر ورزش درباره وضعیت فوتبال بانوان، بیان کرد: نتایجی که دختران ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کردند، اتفاقی نبود و براساس یک کار اساسی رقم خورد. فدراسیون هم موظف است پاداش ورزشکاران را پرداخت کند. امیدوارم مطالبات ویلموتس و سایر مربیان پرداخت شود تا دختران ورزشکار ما به حق خود برسند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار