کتاب «برده‌داری مدرن» به قلم حمید عبدالکریمی یکی از جدیدترین آثار منتشر شده در موضوع صهیونیسم، روانه بازار نشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، کتاب «برده‌داری مدرن»  یکی از جدیدترین آثار منتشر شده در موضوع یهود و صهیونیسم،  تألیف حمید عبدالکریمی به تازگی به مرحله چاپ رسیده است. 

این کتاب در ۴۷۷ صفحه، قطع وزیری و با شمارگان ۵۰۰ نسخه، در مرداد ماه ۹۹ چاپ و با قیمت ۸۵ هزار تومان  راهی بازار نشر کشور شد.

مطالب در آن با دقت و رعایت سه اصل «مختصر بودن»، «مفید بودن» و «مستند بودن» به گونه‌ای آورده شده است تا خواننده در بازه زمانی کم، اطلاعات فراوانی را در خصوص جهان پیرامونی در عصر حاضر به دست آورد.

پازل‌ها در این کتاب به گونه‌ای در کنار هم قرار گرفته‌اند تا یک نمای کلی از برخی از عملکرد‌های شوم و پنهان شیطان صفتان که پشت پرده در حال برنامه‌ریزی مستمر برای به بردگی کشیدن مردم جهان هستند برای خواننده ترسیم شود تا بتواند با آگاهی برای خود، خانواده و جامعه‌اش در مورد مسائل مختلف تفکر و برنامه‌ریزی کند.

این کتاب شامل سرفصل های ماهیت برده‌داران عصر جدید؛ابزار‌های برده‌داری و چگونگی به بردگی کشیدن انسان‌ها در بخش های ۱. شبکه‌سازی و نفوذ؛ ۲. رسانه و تبلیغات؛ ۳. بانک، پول؛ ۴. بُتِ علم و ایسم‌سازی؛ ۵. تحریف ادیان الهی و ایجاد ادیان و عرفان‌های جَعلی و نوظهور؛ ۶. تخریب و فروپاشاندن نهاد خانواده؛ ۷. صنعتی سازی و پیچیده‌سازی؛ ۸. آگروتروریسم، بیوتروریسم؛ ۹. مقالات ISI؛ ۱۰. تکنولوژی؛ ۱۱. سازمان‌ها و پروتکل‌های بین‌المللی و سرفصل راه نجات  است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند به فروشگاه بوستان کتاب واقع در قم چهار راه شهدا و فروشگاه کتاب طه واقع در قم خیابان معلم مجتمع ناشران طبقه سوم مراجعه کنند.

برای خرید اینترنتی کتاب برده‌داری مدرن به نشانی: www.bookroom.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام و تشکر از خبر
آخرین اخبار