بازرس دادگستری لبنان حکم بازداشت ۳ شهروند سوری به نام‌های احمد الرجب، خضر الاحمد و رائد الاحمد را در ارتباط با پرونده انفجار بندر بیروت صادر کرد.

بازداشت سه شهروند سوری در ارتباط با پرونده انفجار بندر بیروتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری لبنان، فادی صوان، بازرس دادگستری لبنان در پرونده انفجار بیروت شماری از مقامات این کشور را بازجویی و به درخواست دادستانی کل حکم بازداشت آن‌ها را صادر کرد.

بازرس دادگستری لبنان، کل حکم بازداشت انطوان سلوم، مسئول اطلاعات بندر بیروت؛ جوزف نداف، یکی از فرماندهان امنیت داخلی؛ شربل فواز و داوود فیاض، از فرماندهان امنیت عمومی بیروت را صادر کرده است.


بیشتر بخوانید:


روز گذشته نیز فادی صوان، عبدالحفیظ القیسی، مدیرکل ترابری و محمد المولی، مدیر بندر را در حضور وکلایشان بازجویی و حکم بازداشتشان را صادر کرد. این دو نفر در مراحل ابتدائی تحقیقات بازجویی نشده بودند.

همچنین قاضی صوان ۳ شهروند سوری به نام‌های احمد الرجب، خضر الاحمد و رائد الاحمد را که ۱۲ ساعت قبل از وقوع انفجار در غرفه شماره ۱۲ در بندر بیروت بودند، بازجویی و حکم بازداشت آن‌ها را صادر کرد.

چندی پیش به دنبال وقوع انفجار در انبار شماره ۱۲ بندر بیروت که حاوی مقادیر زیادی نیترات آمونیوم بود ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار