مدیرکل پست استان گیلان مطرح کرد:

سخت کوشی کارکنان شرکت پست در دوران کرونا/ افزایش حجم مرسولات پستی ناشی از خریدهای اینترنتی

مدیرکل پست استان گیلان چگونگی خدمات پست در دوران شیوع بیماری کرونا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،غلامرضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کل پست استان گیلان، مطرح کرد: مجموعه بزرگ پست کشور در وضعیت کرونایی با خدمت صادقانه و تلاش وافر و با  سربلندی در خدمات رسانی مناسب شبکه پستی به مردم عزیز قدمت خود را در جامعه به رخ کشید.

وی ادامه داد: خدمات و فعالیت‌های پست استان گلستان و تلاش‌های شبانه روزی تمامی همکاران سخت کوش این اداره  ارزشمند و قابل تحسین است. نیروی انسانی سخت کوش و پرتلاش به عنوان سرمایه اصلی شرکت ملی پست  تنها با همدلی، مشارکت، همزبانی و حمایت همه جانبه مسئولین استانی می تواند در خدمت رسانی و وظایف اصلی خود موفق باشد.

مهدی فخربین سبحانی مدیرکل پست استان گیلان در پایان نیز گزارشی از خدمات پست در دوران شیوع بیماری کرونا ارائه داد و گفت: با افزایش حجم خرید‌های اینترنتی،کارکنان شبکه پستی برای جلوگیری از تردد غیر ضروری و افزایش شیوع بیماری به صورت تمام وقت در حال ارائه خدمات رسانی و توزیع مرسولات در سطح  استان گلستان هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار