ستاره قمی‌ها به نصف جهان می رود

ستاره پرافتخار فوتسال قم برای حضور در بیست و دومین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با تیم مطرح گیتی‌پسند به توافق رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در راه است و تیم‌های لیگ برتری یک به یک با جذب بازیکنان مورد نظر و برنامه‌ریزی مناسب آماده حضور موفق در این دوره می‌شوند، در حالی که از نماینده قم برای لیگ جدید خبری نیست و فعلا در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به همین دلیل نخبه‌ها و چهره‌های با سابقه و مطرح فوتسال قم یک به یک راهی سایر تیم‌های لیگ برتری می‌شوند و دست نماینده قم از بازیکنان شاخصی که محصول مربیان با دانش فوتسال این استان بوده‌اند خالی شده است تا این تیم در صورت حضور در لیگ جدید، فصل سختی پیش‌رو داشته باشد.

در واقع این روز‌ها اکثر تیم‌های حاضر در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال با مدیریت و تدابیر فنی به دنبال بستن تیمی مطمئن در لیگ جدید هستند، اما فوتسال قم در بی‌خبر قرار دارد و بعد از رفتن علیرضا وفایی به گیتی‌پسند، علی‌اصغر حسن‌زاده دومین بازیکن مطرح قمی‌ها هم در گیتی‌پسند بازی خواهد کرد.

این بازیکن که در رده ملی چندین عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، بازی‌های داخل سالن قاره و تورنمنت‌های معتبر بین‌المللی متعددی را در کارنامه دارد و در رده باشگاهی نیز بار‌ها به مقام قهرمانی لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا دست یافته، برای فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر در نصف جهان و برای تیم گیتی‌پسند اصفهان توپ خواهد زد.

حسن‌زاده بدون شک چهره شاخص و مطرح یک دهه اخیر فوتسال قم است که چهار دوره عنوان مرد سالی فوتسال آسیا در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد و همراه با تیم ملی فوتسال ایران علاوه بر سه دوره حضور متوالی در جام‌هانی جهانی ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ به مقام سوم جام جهانی ۲۰۱۶ نیز دست یافته است.

ستاره فوتسال قم که سال گذشته نیز در نیم‌فصل از لیگ چین به گیتی‌پسند اصفهان رفته بود، بار دیگر با حضور در باشگاه گیتی‌پسند قرارداد یک ساله‌ای را با اصفهانی‌ها به امضاء رساند تا بعد از تجربه شاگردی وحید شمسایی در تیم تاسیسات دریایی تهران، بار دیگر زیر نظر این چهره مطرح فوتسال ایران در تیم گیتی‌پسند بازی کند.

علی‌اصغر حسن‌زاده سه فصل قبل در جمع شاگردان وحید شمسایی در تیم تاسیسات دریایی تهران حضور داشت و با این تیم هم عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد و هم موفق به کسب مقام آقای گلی بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شد.

این بازیکن در دهه ۱۳۸۰ از تیم فوتسال ارم‌کیش قم خود را به سطح اول فوتسال ایران معرفی کرد و با تیم ارم‌کش دو مقام نایب‌قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۷ را کسب کرده و در سال ۱۳۹۱ نیز توانست همین عنوان را با بازوبند کاپیتانی تیم فوتسال صبای قم به دست بیاورد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار