رئیس فدراسیون هندبال گفت: امروز مجوز برگزاری مسابقات لیگ هندبال از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، صادر شد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال کشور اظهار داشت: امروز مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال برگزار شد. در رقابت‌های فصل آینده ۱۲ تیم حضور داشته و در ۶ مرحله برگزار می‌شود.

او ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات لیگ در ۲ گروه ۶ تیمی و به صورت متمرکز برگزار می‌شود و تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در این مسابقات رعایت خواهد شد. امروز مجوز‌های لازم برای برگزاری این مسابقات از سوی فدراسیون پزشکی و ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، صادر شد.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص برگزاری تمرینات تیم‌های لیگ برتری گفت: برگزاری تمرینات با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مشکلی ندارد و تیم‌ها از مدتی پیش تمرینات خود را آغاز کرده اند.

پاکدل در رابطه با زمان شروع مسابقات لیگ اظهار کرد: تاریخ پیشنهادی ما ۲۸ شهریور بود، اما به دلیل درخواست باشگاه‌ها ممکن است ۲ هفته به تاخیر بیفتد.

تمرینات تیم ملی از هفته آینده آغاز می‌شود

او درباره برگزاری اردو‌های تیم ملی بیان کرد: روز گذشته مجوز برگزاری اردو‌های تیم ملی از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش صادر شد. از هفته آینده اردو‌های تیم ملی جوانان و نوجوانان آغاز می‌شود.

رئیس فدراسیون هندبال در رابطه با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: در بخش آقایان تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و مس کرمان در تاریخ ۳۰ اردیبهشت به جده عربستان اعزام خواهند شد.

او افزود: در بخش بانوان هیچ تیمی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی نکرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار