فرماندار زنجان با اشاره به اینکه نوع فعالیت مدارس برحسب وضعیت متغیر خواهد بود، گفت: در این مسیر از تمام توان خود برای حفظ جان مردم استفاده خواهیم کرد.

عسگری فرماندار زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عسگری فرماندار  زنجان، گفت: شیوع ویروس کرونا شرایط اقتصادی را در زندگی بسیاری از افراد با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

او با اشاره به اینکه در شرایط موجود مردم ایران به همدلی و همراهی با هم پرداختند و به فرمان رهبری لبیک گفتند، عنوان کرد: در ایام محرم در زنجان ۱۱۰ هزار بسته کمک‌های مومنانه در بین نیازمندان توزیع شده است.

عسگری با اشاره به در پیش بودن فصل پاییز و تاثیر آب و هوا بر افزایش شیوع کرونا، بیان کرد: باید خود را برای موج بعدی شیوع بیماری آماده کنیم.

او گفت: تا زمانی که کرونا جان فرزندانمان را تهدید کند، اجازه فعالیت مدارس را نخواهیم داد.

عسگری با اشاره به اینکه نوع فعالیت مدارس برحسب وضعیت متغیر خواهد بود، تصریح کرد: در این مسیر از تمام توان خود برای حفظ جان مردم استفاده خواهیم کرد.

او با اشاره به ارائه آموزش‌های مجازی در سال تحصیلی گذشته و موفقیت ‌ها و تجربه‌های خوب در این مسیر بیان کرد: انتظار می‌رود امسال  نیز معلمان وقت و انرژی زیادی برای تدریس در بستر مجازی صرف کنند.

عسگری با تاکید بر اینکه تاکنون همه مجموعه های آموزش و پرورش در کنار دیگر ارگان‌ها در مسیر عبور از این بیماری ما را یاری کرده اند، گفت: این راه باید تا پایان شکست کرونا ادامه پیدا کند.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش هزینه در تربیت دانش‌آموزان است، ادامه داد: این نسل آینده کشور را در دست خواهند داشت.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.