تمرین مقابله با اقدام‌های خرابکارانه در بندر بوشهر اجرا شد

تمرین عملیاتی مقابله با نفوذ و اقدامات خرابکارانه با هدف آمادگی هرچه بیشتر گروه‌های عملیاتی یگان حفاظت در بندر بوشهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت:  تمرین عملیاتی مقابله با نفوذ و اقدامات خرابکارانه با توجه به شرایط خاص بنادر و همچنین با هدف ارزیابی و آمادگی هرچه بیشتر تیم‌های عملیاتی یگان حفاظت، در بندر بوشهر برگزار شد.

عبدالمحمد نادری افزود: در این  تمرین عملیاتی و بر اساس سناریو تعیین شده تعدادی افراد برای انجام اقدامات خرابکارانه وارد محوطه عملیاتی (درب کامیونی و شناور مستقر در اسکله شماره ۵) بندر شدند که در پی آن گروه‌های اطلاعاتی یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن ارزیابی و رصد به موقع موضوع و اعلام به ستاد فرماندهی، افزایش سطح امنیتی را به واحد‌ها و شناور‌های مستقر در اسکله‌های بندر ابلاغ کردند و گروه‌های واکنش سریع این یگان نیز برای انجام عملیات وارد عمل شدند.

او ادامه داد: در این عملیات گروه‌ها و واحد‌های شرکت کننده، سناریو مانور را به طور دقیق و بارعایت تمامی استاندارد‌های لازم به اجرا درآوردند و همه موارد به خوبی و با موفقیت انجام گرفت.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.