رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از رشد ۲۹ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: ارائه خدمات، روان سازی ترافیک و تسهیل شد و آمدی شهروندان اعم از پیاده و سواره، همواره از اولویت‌های پلیس راهور استان است.

سرهنگ شرق در ادامه با اشاره به رشد ۲۹ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز و ۳ درصدی برخورد با تخلفات ساکن افزود: در این مدت به منظور رعایت حال شهروندان تعداد ۱۴۰۳۰ دستگاه خودرو و تعداد ۴۶۳۵ موتورسیکلت در پارکینگ‌های سطح استان توقیف شده است.

او در ادامه با اشاره به این که ۲۴۷ دستگاه خودرو و ۴۸۸ دستگاه موتورسیکلت به صورت نو شماره شده اند، افزود: ۲۱۱ دستگاه خودروی فرسوده نیز اسقاط شد و در مجموع برای ۴۱۵۹۹ خودرو خدمات شماره گذاری به خصوص نقل و انتقال پلاک انجام شده است.

سرهنگ شرق گفت: از فروردین سال جاری تا کنون، تعداد ۴۱ فقره انواع کشفیات شامل ۲۲ دستگاه خودرو، ۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ مورد کالای قاچاق و ۱۳ نفر دستگیری سارقان وسایل نقلیه توسط ماموران پلیس راهور انجام شده است.

او افزود: از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه، ۲۲۰۹۶ نفر از خدمات گواهینامه شامل صدور، تعویض، تمدید و دریافت المثنی بهره‌مند و در مقابل تعداد ۲۲ جلد گواهینامه از افراد متخلف به علت اخذ نمرات منفی ضبط شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: در مدت زمان یاد شده ۲۴۶۶ جلد پرونده برای افراد معترض به قبوض جریمه صادر شده تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

او در پایان با اشاره به این که پلیس راهور خادم مردم است، افزود: همکاری شهروندان با پلیس، باعث افزایش احساس امنیت ترافیکی وخدمت رسانی مطلوب به مردم خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار