استاندار و نماینده، ولی فقیه در لرستان با صدور پیام مشترکی از عزاداران حسینی و هیات‌های مذهبی به منظور برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) با رعایت دستورات بهداشتی قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، استاندار و نماینده، ولی فقیه در لرستان با صدور پیام مشترکی از عزاداران حسینی و هیات‌های مذهبی به منظور برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) با رعایت دستورات بهداشتی قدردانی کردند.

در پیام سید موسی خادمی و حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی آمده است: فرا رسیدن ماه محرم، هر ساله نویدبخش و چراغ راه نهضت‌های عدالت‌طلب و آرمان‌گرا در سراسر دنیا به شمار می‌آید و با ایجاد شور و شعور حسینی زمینه تقویت وحدت اسلامی و جهانی شدن نهضت عاشورا را فراهم می‌سازد.

این پیام می‌افزاید: عاشورا دانشگاه عظیم معرفتی است و ماه محرم، قلوب مؤمنین، مسلمانان و تمامی آزادگان جهان را در عزای سید و سالار شهیدان به درد می‌آورد و الگوی کاملی از ولایتمداری، امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم و ستم به جامعه بشری ارائه می‌دهد.

در بخش دیگری از پیام آمده است: محرم امسال فصل نوینی از بصیرت و بلوغ جامعه اسلامی و عزاداران حسینی (ع) را در تبعیت از فرمان ارزشمند، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیه الله خامنه‌ای (مدظله العالی) که بر پیروی از مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تاکید فرمودند، به نمایش گذاشت.

در پیام آمده است: از حضور ارزشمند آحاد مختلف مردم استان لرستان به ویژه هیات‌های مذهبی و مسئولین آنها، سخنرانان، وعاظ و ذاکرین اهل بیت (ع) صدا و سیما و اصحاب رسانه، همه سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی، نظامی و انتظامی و امنیتی، جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی، خیرین و تشکل‌های مردمی که در برپایی مجالس شکوهمند و با عظمت عزاداری حضرت امام حسین (ع) تشریک مساعی نمودند و با حفظ اصول بهداشتی در عزای سید و سالار شهیدان عزاداری کردند تقدیر و تشکر می‌نماییم.

انتهای پیام/ر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.