کریمیان گفت: قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در دیدار با خانواده‌های شهداء ، ایثارگر و آزاده دوران دفاع مقدس ، ضمن تقدیر از رشادت ها، جانفشانی‌ها و استقامت آنها ،گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان برای حفظ نظام و انقلاب از جان خود مایه گذاشتند و مایه عزت ، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

او ادامه داد: آن‌ها حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه تکریم از شهداء ، ایثارگران و آزادگان وظیفه‌ای همگانی است، مطرح کرد: دانشگاه علوم پزشکی همواره در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران را برای خود افتخار می‌داند.

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از ایثار و فداکاری شهداء، ایثارگران و آزادگان بیان کرد: هدف از این دیدار‌ها تکریم این بزرگواران و ادای تکلیف نسبت به ایثار و از خودگذشتگی‌های آنان است.

اوافزود: رفع مشکلات و چالش‌های فراروی خانواده‌های شهداء، ایثارگران و آزادگان از وظایف و تکالیف مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است و تلاش برای رفع این مشکلات در اولویت کاری آنان قرار دارد.

در پایان با حضور مسئولان با اهداء لوح از خانواده شهیده هوران تکش و سعدالله مرادی فر جانباز ۷۰ درصد و سعید دوستی آزاده دوران دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.