شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی باصدور بیانیه‌ای از حضور مردم عاشورائی باب الرضا-گنجینه معرفت‌ها در مراس های دهه اول محرم الحرام قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به پاس قدردانی از مردم استان در خصوص عزاادرای دهه اول محرم بیانیه ای صادر کرد.

متن بیاینه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و ثنا خداوند حی سبحان را به پاس نعمت بی بیدل عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و انوار قدسی معصومین سلام الله علیهم که در ایران اسلامی متجلی نمود.

مردان عاشورائی و زنان زینبی خطه باب الرضا-گنجینه معرفت‌ها یک بار دیگر عشق و اردت خالصانه خود را به سرور آزادگان تقدیم و خیل عظیم عشاق الحسین علیه السلام با قلب‌های آکنده به محبت حضرت ارباب، ناب‌ترین لحظات و جلوه‌های شور و شعور را به زیبایی به تصویر کشیدند و با رعایت کامل و جامع شیوه نامه‌های بهداشتی؛ تدبیر، لحظه شناسی و ولایتمداری عاشورائی خویش را به نمایش گذاشتند و با نذورات کریمانه و مومنانه خود سفره‌های عشق و محبت را در سرای عاشورائی این خطه شهید پرور گستراندند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن عرض تسلیت ایام اسارت آل الله صلوات الله علیهم اجمعین و همچین سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام زین العابدین علیه السلام؛ از عموم عزاداران، وعاظ، علما و روحانیون، مادحین، هیئات و دسته جات مذهبی، نیرو‌های نظامی و انتظامی، صداوسیما و اصحاب خبر و رسانه، به پاس عزاداری‌های مومنانه و خالصانه علی الخصوص اقامه بانگ لبیک یا حسین در شب عاشورا که در کمال امنیت و آرامش و با رعایت تمام موازین بهداشتی برگزار گردید، صمیمانه قدردانی نموده توفیقات همگان را در سایه الطاف الهی و عنایات ویژه حضرت صدیقه کبری سلام الله علی‌ها مسئلت دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.