رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره به عنوان یک سازمان پیشتاز در حوزه بهره وری مطرح بوده و اقدامات بسیار خوبی در حوزه بهره وری در دانشگاه انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بهره وری به دو بخش اثربخشی و انجام درست کار در زمان مناسب استوار است و بهره وری در سطوح فردی، سازمانی و ملی تعریف می‌شود.

او گفت : عوامل درون سازمانی مانند نقش کارکنان، فرایندها، روش‌های کار و نقش مدیران در بهره وری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مرادی افزود : به دلیل محدود بودن منابع، نیاز به برنامه ریزی عملی کاملا احساس می‌شود تا بتوان از منابع و ظرفیت‌های موجود بطور بهینه و مطلوب استفاده کرد.

او افزود : جشنواره تجارب موفق مدیریتی با هدف بهره مندی از ایده‌ها و طرح‌های جدید در زمینه افزایش بهره وری در سطوح و بخش‌های مختلف دانشگاه برگزار شده است.

طاهره دارابی مدیر بهره وری، خلاقیت و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در دومین جشنواره تجارب موفق مدیریتی از نگاه بهره وری تعداد ۲۲۶ پروژه شرکت کردند.

او گفت : پس از بررسی‌های انجام شده در نهایت از بین پروژه‌ها ۲۱ پروژه با بیشترین امتیاز جهت داوری نهایی به کمیته اصلی داوری راه یافتند که پس از بررسی نهایی پروژه‌های برتر انتخاب و معرفی خواهند شد.

دارابی افزود : این جشنواره قرار بود بهمن ماه ۹۸ برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا مرحله بررسی و داوری طرح‌های ارسالی انجام نشد که در حال حاضر این جشنواره در دو جلسه با داوری نهایی پیگیری و پروژه‌های برتر معرفی خواهد شد.

او افزود : افزایش اثربخشی در پیشبرد اهداف کلان دانشگاه، اصلاح فرآیند‌های اجرایی و خدماتی در راستای ایجاد ارزش افزوده سازمانی با قابلیت الگوسازی و نیز پیاده سازی فعالیت‌های نوآورانه با هدف درآمدزایی در واحد‌های تابعه دانشگاه را از جمله محور‌های این جشنواره است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.