فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۱۳۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران، اظهار کرد: در پی اطلاعات چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدرکه به صورت پیچیده‌ای اقدام به تهیه، توزیع و جا به جایی مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی کشور می‌کردند رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی‌های انجام شده دریافتند که سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله سنگین از مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه تریلی تحت پوشش بار تجاری از یکی از استان‌های جنوبی بارگیری و به استان‌های مرکزی کشور انتقال دهند، ادامه داد: در تحقیقات میدانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پلیس مواد مخدر استان کرمان خودرو مورد نظر در شهرستان سیرجان شناسایی و طی عملیاتی متوقف شد.

سردار عزیزی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۳۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان بیان کرد: عملیات مشترک فرا استانی نمادی از رشد، بلوغ و بالا بودن سطح تعامل اطلاعاتی برای ضربه زدن به باند‌ها و شبکه‌های مواد مخدر است که به نحو هدفمندی در ناجا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار