نامزدهای انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تبلیغات انتخاباتی خود را برابر قانون آغاز کردند.

انتخابات مجلسبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،بر اساس اعلام و مجوز ستاد انتخابات، تبلیغات از امروز آغاز شده و تا یک روز مانده به آغاز رأی گیری ادامه دارد.

از ۵ کرسی استان در مجلس شورای اسلامی تنها یک نماینده آن هم از حوزه انتخابیه زنجان – طارم در دور دوم تعیین تکلیف می‌شود.

در سایه کرونا تبلیغات سنتی  جای خود را به حضور نامزد‌ها در شبکه استانی، فضای مجازی و سیستم‌های الکترونیکی نزدیک کرده است.

از  امروز برنامه‌های ضبطی نامزد‌ها بر اساس قرعه کشی که انجام شده است پخش خواهد شد.

در این رقابت ۲ نفر از نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم  برای تصدی یک کرسی خود را در معرض انتخاب مردم قرار می‌دهند.
 
عسگری فرماندار  شهرستان زنجان  از برپایی ۳۱۹ شعبه اخذ رأی درمرحله دوم انتخابات خبر داد و افزود: ۲۵۶ شعبه در مرکز حوزه زنجان و بقیه شعب در طارم خواهد شد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه ۱۲۵ شعبه به صورت سیار برای استان زنجان مد نظر است، عنوان کرد: ۱۹۴ شعبه ثابت نیز در این مراکز در نظر گرفته شده است.

عسگری با اشاره به اینکه ۱۲۴ شعبه روستایی برای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم فعالیت خواهند کرد، اظهار داشت: ۱۹۵ شعبه شهری نیز برای اخذ رأی شهروندان در نظر گرفته شده است.
 
گفتنی است دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان برای ۱۱ حوزه انتخابیه شامل ۲۴ شهرستان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.