سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم گفت: ۸۳ طرح عمرانی و کشاورزی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرستان خاتم تکمیل و به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۸۳ طرح عمرانی و کشاورزی در خاتمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، میربهبودی سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم گفت: ۸۳ طرح عمرانی، آبرسانی، کشاورزی، صنعتی و عمران روستایی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرستان خاتم تکمیل و به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه شش طرح  از ۸۳  طرح، به صورت نمادین افتتاح شد، افزود: از مهمترین این طرح‌ها که با حضور طالبی استاندار افتتاح شد، کارخانه تولیدی خوراک دام و طیور با اشتغالزایی برای سیزده نفر با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون ریال بود.

میربهبودی ادامه داد: همچنین مجتمع سنگ شکن کوهی با اعتبار ۱۴۰ ریال و اشتغالزایی برای پانزده نفر دیگر طرحی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

او اضافه کرد: استاندار در ادامه دوطرح در بخش مروست شامل کارگاه فرآوری پسته و کارگاه تولیدی خیاطی که برای شصت نفر اشتغال ایجاد کرده است، را افتتاح کرد.

سرپرست فرمانداری خاتم یادآور شد: با حضور طالبی عملیات بهسازی و تعریض مسیر هرات -هرابرجان و عملیات احداث باند دوم این مسیر هم آغاز شد.

میربهبودی افزود: غبار روبی و بازدید ازمحل احداث کارخانه باران شهرستان خاتم از دیگر برنامه‌های سفر استاندار به شهرستان خاتم بود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار