نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش داریم با رایزنی با مسئولان، زمینه تسهیل صادرات خرما را فراهم سازیم زیرا این کار به بهبود معیشت نخلداران کمک می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در جمع دهیاران بخش آبپخش از برداشته شدن عوارض صادرات خرما خبر داد و افزود: تلاش داریم با رایزنی با مسئولان مربوط، زمینه تسهیل در صادرات این محصول را فراهم سازیم و به آینده خرما خوش‌بین هستیم.

او همچنین بیان کرد: دهیاران ارتباط مستمری با مردم دارند و نزدیک‌ترین مسئولان کشور به مردم هستند. هرچقدر دهیاران توانمندتر باشند و کارایی و اثربخشی بیشتری داشته باشند، رضایت مندی مردم نیز افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، شفافیت را راهکاری مهم و اساسی در مقابله و پیشگیری از فساد دانست و ادامه داد: در همه حوزه‌ها و سطوح باید شفافیت را شاهد باشیم و همه مسائل برای مردم باید روشن باشد.


بیشتر بخوانید


رضایی با بیان اینکه نباید حاشیه‌های پیرامون دهیاری‌ها، موجب نادیده گرفتن نقاط قوت آن‌ها شود، عنوان کرد: شفافیت بهترین شیوه و راه حل اساسی برای دوری جستن از حواشی و تهمت‌های ناروا است.

او به مشکلات مسیر آب‌پخش - رودحله نیز اشاره کرد و گفت: تردد زیاد و عرض کم جاده عامل بسیاری از حوادث این مسیر است و باید تعریض شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم بیان کرد: سهمیه قیر روستا‌ها و مناطق محروم در بودجه ۹۹ در سایه غفلت و کوتاهی‌ها حذف شد که باعث کندشدن و توقف روند آسفالت معابر شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.