حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه رسما به عنوان نماینده جدید، ولی فقیه در کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسمی که هم‌اکنون در سالن شهدایروحانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در حال برگزاری است به عنوان نماینده جدید، ولی فقیه در استان کردستان معرفی شد.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امام جمعه موقت تهران، مسوولانی از نهاد رهبری و جمعی از مسوولان استانی و روحانیون شیعه و سنی استان در مراسم معرفی حجت‌الاسلام پورذهبی حضور دارند.

نماینده جدید ولی فقیه در کردستان معرفی شد

حجت‌الاسلام پورذهبی پیش از این مسوولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی تهران را برعهده داشت که رهبر معظم انقلاب با صدور حکمی وی را به عنوان نماینده جدید، ولی فقیه در استان کردستان منصوب کردند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی متولد ۱۳۴۲ در شهر خرمشهر است. وی پس از اخذ دیپلم اقتصاد در سال ۱۳۵۹ وارد حوزه‌های علمیه شد و دروس خارج را در محضر آیات عظام گنجی و تبریزی به پایان رسانده و از سال ۱۳۶۶ تبلیغ و فعالیت خود را در استان هرمزگان و سپس سیستان و بلوچستان آغاز کرد و بیش از ۲۰ سال در این مناطق فعالیت تبلیغی و فرهنگی داشتند.

نماینده جدید ولی فقیه در کردستان معرفی شد

حجت‌الاسلام پورذهبی در سال ۱۳۸۷ وارد دانشگاه سیستان و بلوچستان شده و تا سال ۱۳۹۴ بعنوان مسوول نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه به تبلیغ و تدریس پرداخت و پس از آن در همین جایگاه در دانشگاه شهید بهشتی تهران به فعالیت خود ادامه داد.

اوسفر‌های متعدد کاری و فرهنگی تبلیغی به استان کردستان داشته و به همین دلیل شناخت کاملی از شرایط فرهنگی و اجتماعی کردستان دارد.

نماینده جدید ولی فقیه در کردستان معرفی شد

پیش از حجت‌الاسلام پورذهبی، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی از دی‌ماه سال ۸۹ تاکنون نماینده، ولی فقیه در استان کردستان بود.

در این مراسم از خدمات ۱۰ ساله آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده سابق، ولی فقیه در استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.