مدیران ورزشی در انتظار تصمیم ستاد مقابله با کرونا در ورزش

مدیران ورزشی و ورزشکاران برخی رشته‌ها در انتظار تصمیم ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای شروع فعالیت‌های ورزشی و اردو‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد مقابله با کرونا در ورزش با تشکیل جلسات نسبتا منظم هفتگی، در ایامی که کرونا شیوع پیدا کرده است، سعی در شناسایی چالش‌های جامعه ورزش و یافتن راه حل آن‌ها داشته است.

پس از تعطیلی چند ماهه فعالیت‌های ورزشی در بسیاری از رشته‌ها، نگرانی‌ مسئولان ورزشی و ورزشکاران افزایش یافته است. مدیران ورزشی از وضعیت روحی ورزشکاران و افت آمادگی بدنی آن‌ها ابراز نگرانی می‌کنند. رشته‌های مختلف، علاوه بر المپیک که با تعویق یک ساله، سال آینده برگزار خواهد شد، رویداد‌های دیگری را نیز پیش رو دارند.

از طرفی حفظ سلامت ورزشکاران نیز از اولویت‌های مهم است. ستاد مقابله با کرونا پیش از این و بنا به درخواست روسای فدراسیون‌ها برای آغاز فعالیت هایشان، اعلام کرد که شیوه نامه‌هایی مختص هر رشته در حال تدوین است که با تائید وزارت بهداشت ابلاغ خواهد شد.

قرار بر این است که در جلسه آتی ستاد مقابله با کرونا در ورزش که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می شود، در این باره و مراحلی که طی شده، اطلاع رسانی کاملی انجام شود.

به نظر می‌رسد جامعه ورزش و خصوصا ملی پوشان باید منتظر خبر‌های مهمی باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار