نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نیروی انتظامی امانت دار و میراث دار خون شهدا و حافظ امنیت و اقتدار کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع کارکنان انتظامی شهرستان ساری، گفت: نیروی انتظامی امانت دار و میراث دار خون شهدا و حافظ امنیت و اقتدار کشور است.

او افزود: نیروی انتظامی به واسطه وظیفه ذاتی خود در این راستا نقش خوبی ایفا کرده است و در ایام محرم امسال نیز با توجه به شرایط متفاوت و ویژه‌ای که به سبب انتشار ویروس منحوس کرونا در نحوه برگزاری مراسم شاهد بوده ایم نیروی انتظامی در کنار مردم بوده و در حفظ امنیت آنان تلاشی مضاعف کرده است.

امام جمعه شهرستان ساری نیروی انتظامی را امانت دار و میراث دار خون شهدا و حافظ نظم، امنیت و اقتدار نظام اسلامی برشمرد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی به واقع از زحمت کشان نظام اسلامی هستند که در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه در تمام ایام سال تلاش می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران ضمن قدردانی از پرسنل انتظامی و مردم استان، به ویژه شهروندان مرکز استان در رعایت اصول و پروتوکل‌های بهداشتی در ایام محرم و مراسم عزاداری خواستار تداوم این روند تا ریشه کنی این بیماری شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.