فرماندار شهرستان صحنه گفت: شهرستان‌های شرق استان نسبت به دیگر شهرستان‌ها از نظر توسعه‌ای عقب هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرماندار شهرستان صحنه گفت: شهرستان‌های شرق استان نسبت به دیگر شهرستان‌های استان از نظر توسعه‌ای عقب هستند.

علیرضا حیدری افزود: صحنه براساس شاخص‌ها جزو شهرستان‌های توسعه یافته محسوب می‌شود، اما از بسیاری از شهرستان‌های محروم عقب‌تر قرار دارد  بسیاری از روستا‌های ما هنوز راه خاکی دارند و بسیاری از راه‌های آسفالته نیز نیاز به ترمیم دارند.

فرماندار صحنه با بیان اینکه روستا‌های این شهرستان از نظر گازرسانی از دیگر شهرستان‌ها عقب هستند، یادآور شد: ۸۴ درصد روستا‌های صحنه گازرسانی شده است و باقی روستا‌ها به این نعمت دسترسی ندارند.

حیدری افزود: بسیاری از روستا‌ها آب شرب خود را از طریق چشمه تامین می‌کنند و از نظر آنتن دهی تلفن همراه با مشکل روبه رو هستند.
او با اشاره به اینکه بسیاری از روستا‌های شهرستان صحنه شبکه‌های صدا و سیما را نمی‌بینند، گفت: تعدادی از مدارس روستایی صحنه هنوز با کانکس اداره می‌شود.

فرماندار صحنه با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان صحنه گفت: حداقل در ۱۰ روستای صحنه اقامتگاه‌های بومگردی وجود دارد که این روستا‌ها نیازمند توجه ویژه هستند.

حیدری با بیان اینکه در روستا‌های شهرستان صحنه با مشکل مدیریت پسماند و اطفاع حریق روبه رو هستیم، افزود: روستایی با جمعیت بالای هزار نفر نیازمند سرفصل‌های جدید بودجه‌ای برای رسیدن به توسعه هستند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.