نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: راهبرد دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه منطق حمایت رهبری از دولت‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پنجمین همایش ائمه جمعه سراسر استان در جلفا با بیان اینکه راهبرد راهگشا در مواجهه با دولت‌ها و قوای دیگر و همه مسئولان را باید از رهبر انقلاب یاد بگیریم گفت: راهبرد دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه راهبردی دائمی است.

امام جمعه تبریز افزود: دفاع واقع بینانه باهم نگری قوت‌ها در کنار ضعف هاست و در دفاع واقع بینانه شائبه‌های جناحی و حزبی نباید جایی داشته باشد.

او گفت: منفعت فردی یا کاری نیز نباید در اظهارنظر‌ها در این زمینه راه پیدا کند و همچنین دفاع واقع بینانه نباید برای دولت‌ها مسئولیت زدا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: دفاع واقع بینانه به معنای دفاع همه جانبه نیست، آن چیز‌هایی که خوب انجام شده است ما از آن‌ها دفاع می کنیم، اما چیز‌هایی که خوب نبوده را نقد می کنیم.

امام جمعه تبریز همچنین گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم که بخش اعظم آن زاییده تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی است در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی کار‌های ارزشمندی در فعال سازی کسب و کار‌های جدید انجام گرفته که مصداق بارز آن را در منطقه آزاد ارس شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با توجه به نقش آفرینی منطقه آزاد ارس در رونق اقتصادی استان، باید با نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه همدل و همگام برای توسعه این منطقه تلاش روز افزون داشته باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.