فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) در خوزستان به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس با توجه به وجود بیماری کرونا ویروس پرداخت.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) در خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس است و با شیوع بیماری کرونا ویروس نگرانی‌های در این زمینه به وجود آمده است، تدبیری که ستاد کل نیرو‌های مسلح داشتند بنا شد برنامه‌های جایگزینی برای این موضوع درنظر گرفته شود.

او با اشاره به اینکه امسال رژه نیرو‌های مسلح با میزبانی ارتش قرار بود برگزار شود، بیان داشت: برنامه‌های متعدد از جمله کمک‌های مومنانه است که باید قبل و بعد از هفته دفاع مقدس با کمک  سپاه پاسداران، نیرو‌های مسلح، ارتش و بسیج در این زمینه اقدام کنند.

سردار شاهوار پور افزود: رونمایی از کتاب را داریم و فضا سازی مناسب در سطح شهر انجام می‌شود همچنین مصاحبه‌های فرماندهان در صدا و سیمای مرکز خوزستان صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) در خوزستان  تصریح کرد: باید از ظرفیت صدا و سیما به خوبی استفاده شود، و متناسب با ظرفیت پایگاه‌ها تنوع برنامه‌ها را در دستور کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.