به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اداره کل بهزیستی قم با صدور اطلاعیه از تمام مددجویان دارای سهام عدالت که روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب نموده اند یا اصلا به سامانه سهام عدالت مراجعه نکرده و روشی را انتخاب ننموده اند خواست در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت خود اقدام نمایند.
دارندگان سهام عدالت برای ثبت نام در سامانه سجام در مرحله اول کار باید با وارد کردن تمامی اطلاعات خود در سامانه ثبت نمایند تا این اطلاعات هویتی ایشان کنترل گردد و بعد از تایید آن پیامک پیگیری به شماره تلفنی که وارد نموده اند ارسال میشود.
سهام داران بر ایاحراز هویت در سجام در مرحله دوم باید با مراجعه به دفتر پیشخوان نسبت به احراز هویت خود اقدام و یا از طریق نرم افزار سیگنال اقدام کنند.
برای تکمیل اطلاعات لازم است، مدارک شناسنامهای، اطلاعات ارتباطی و بانکی در دسترس ثبت نام کننده قرار داشته باشد همچنین ثبت نام باید تا مرحله انتهایی تکمیل شود که شامل مراحل زیر است:
۱- اطلاعات شناسنامهای: نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی، سری و سریال شناسنامه
۲- اطلاعات ارتباطی: آدرس محل سکونت، محل کار، کد پستی، تلفن ثابت و تلفن همراه
۳- اطلاعات بانکی: شماره حساب، نام بانک، نام شعبه، کد شعبه و شماره شبا
بعد از تکمیل مراحل ثبت نام سجام تا ۲۴ ساعت یک کد پیگیری به تلفن همراه شخص ثبت نام کننده پیامک میشود؛نگهداری این کد پیگیری برای انجام احراز هویت الزامی است، اما اگر کد پیگیری فرد به هر دلیلی مفقود شود میتواند از طریق سایت آن را بازیابی نماید.
انتهای پیام/ش