معاون اداری - مالی و منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در سمنان گفت: شهریه دانشگاه علمی و کاربردی کشور در سال تحصیلی جدید، ۲۰ درصد افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید علی بدری معاون اداری - مالی و منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه 9 کشور شامل استان‌های سمنان و خراسان‌های شمالی - جنوبی و رضوی گفت : شهریه دانشگاه علمی و کاربردی کشور در سال تحصیلی جدید، ۲۰ درصد افزایش می یابد.

تدریس مجازی دروس نظری دانشگاه جامع علمی کاربردی در کشور

او افزود: بر اساس تصمیمات کلان کشوری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه دروس نظری دانشگا‌های جامع علمی کاربردی در کشور مجازی ارائه می شود.

سید علی بدری با بیان اینکه ۴۰ درصد واحد‌ها نظری و ۶۰ درصد عملی است گفت: برای دروس عملی هم مقرر شده است کلاس‌ها هرچه زودتر تشکیل شود.

معاون اداری - مالی و منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بیان کرد: در حال حاضر ۲۳۰ هزار دانشجو در ۶۳۰ مرکز علمی کاربردی کشور و در ۸۵۰ رشته تحصیل می کنند که امسال با توجه به ظرفیت استان‌ها در بخش‌های اشتغال زا برای راه اندازی مراکز جدید اقدام شده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.