مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز گفت: خط پردازش پسماند سایت صفیره به دستور شهردار اهواز دوباره راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا علیجانی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز گفت: به عنوان مدیرعامل جدید سازمان مدیریت پسماند با مشکلات پیش روی کارگران آشنایی دارم، خط پردازش پسماند سایت صفیره به دستور شهردار اهواز دوباره راه اندازی شد.

او با بیان اینکه توجه به مشکلات کارگران صفیره از اهم برنامه هاست افزود: بلافاصله پس از انتصاب با دستور شهردار اهواز مقدمات لازم جهت شروع به کار خط پردازش پسماند سایت صفیره انجام شد و امروز می‌بینید که بعد از تعطیلی چندماهه مجددا کارخانه شروع به کار کرده است.

علیجانی ادامه داد: تلاش ما برای شروع به کار مجدد کارخانه، تامین معیشت کارگران بخش پردازش بوده است و ما در روز‌های آینده به صورت خارج از نوبت به تک تک مشکلات این کارگران زحمتکش رسیدگی خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز به اشاره به مشکلات عدیده سایت صفیره تصریح کرد: مشکلات زیادی در حال حاضر در سایت دفن بهداشتی پسماند وجود دارد که در آینده نزدیک مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت در این راستا ساختمان نیمه کاره اداری صفیره به زودی تکمیل خواهد شد و من شخصا در این ساختمان دفتر کار خواهم داشت تا در کنار کارگران باشم.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت بهداشت محیط و شاخص‌های HSE در محیط کار گفت: به زودی شاهد تغییرات اساسی در بخش دفن بهداشتی پسماند‌های صفیره خواهیم بود و ما در تلاش هستیم به زودی محیط امن و ایمنی را برای کارگران به وجود بیاوریم.

علیجانی ادامه داد: این کارخانه در دو مرحله دچار تعطیلی شد که مرحله اول به دلیل بروز بیماری کرونا و مرحله دوم آن نیز که دو ماه به طول انجامید به دلایل فنی رخ داد جلسات مختلفی برای عارضه یابی کارخانه تشکیل شد که بر اساس خروجی‌های جلسات توانستیم بخشی از مشکلات کارخانه را مرتفع کنیم و همانطور که امروز می‌بینید خط اول این کارخانه در حال حاضر فعال است و با تمهیدات در نظر گرفته شده طی روز‌های آینده خط دوم این کارخانه نیز راه اندازی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری اهواز با اشاره به مشکلات مختلف سایت دفن بهداشتی پسماند صفیره تصریح کرد: ما در صفیره تنها با مشکلات پیش روی کارخانه مواجه نیستیم بلکه باید به مسایل سلول‌های دفن نیر توجه کنیم. از سویی زیرساخت‌های HSE در این کارخانه فراهم نیست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار