در دوران همه‌گیری کرونا دانش آموزان برای حضور در مدرسه باید برخی نکات بهداشتی را رعایت کنند تا زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت بیش از ۸ ماه از شیوع ویروس کرونا در جهان، درحالی که دانشمندان هنوز به راهکار موثری برای درمان این بیماری دست نیافته اند اولین سال تحصیلی کرونایی در ایران آغاز شده است.

پیش از این مسئولان آموزش و پرورش اعلام کرده بودند آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید باتوجه به وضعیت مناطق از نظر شیوع ویروس کرونا مختلف خواهد بود و در وضعیت‌های سفید، زرد و قرمز دانش آموزان به ترتیب حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری آموزش خواهند دید. اما در نهایت محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد هیچ روشی نمی‌تواند جایگزین کارکرد‌های مدرسه شود و تا زمانی که ستاد ملی کرونا ممنوعیت و تعطیلی فعالیت مدارس را اعلام نکرده باشد آموزش‌ها حضوری خواهد بود.

به گفته وزیر آموزش و پرورش دانش‌آموزان از روز ۱۵ شهریور در سراسر کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس حضور پیدا می‌کنند. البته در صورتی که تراکم مدرسه زیاد باشد حضور دانش‌آموزان در چند شیفت و با مدت زمان آموزشی ۳۵ دقیقه خواهد بود.

حال که مدارس با وجود وضعیت کرونا، بازگشایی می‌شوند باید دانش آموزان با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی در کلاس‌های درس حاضر شوند. در ادامه برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس در مدارس چند توصیه کاربردی را ارائه خواهیم کرد.

شستشوی دست‌ها

دستان خود را قبل از ورود به مدرسه و همچنین قبل و بعد از پایان هر کلاس به مدت یک دقیقه با آب و صابون بشویید.

قبل از شستن دست ها، از دست زدن به چشم، دهان و بینی پرهیز کنید.

استفاده از ماسک و دستکش

توصیه می‌شود برای قطع زنجیره انتقال ویروس تمام کادر مدرسه از قبیل مدیر، ناظم، معلم، دانش آموز، دفترداران، سرایدار و ... حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند تا شانس ابتلا به ویروس کرونا به حداقل برسد.

همچنین باید توجه داشته باشند که پس از استفاده ماسک و دستکش به هیچ عنوان آنها را در محیط مدرسه یا کلاس رها نکنند. حتما آنها را در کیسه پلاستیکی بگذارند و سپس در یک سطل زباله دردار بیندازند.

مدرسه

به همراه داشتن بطری آب

دانش آموزان در صورت احساس تشنگی به هیچ عنوان نباید از آبخوری مدارس استفاده کنند و لازم است هر دانش آموز بطری آب شخصی به همراه داشته باشد.

رعایت فاصله اجتماعی ایمن

دانش آموزان باید قانون فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و حداقل یک و نیم تا دو متر از یکدیگر فاصله داشته باشند.

استفاده از لوازم‌التحریر شخصی

به دانش آموزان توصیه می‌شود از لوازم التحریر شخصی خود استفاده کنند و از دیگران ابزاری قرض نگیرند.

همچنین توصیه می‌شود تمام پنجره‌ها و در‌های کلاس  باز باشد تا جریان هوا در داخل کلاس از مبتلا شدن افراد به ویروس کرونا جلوگیری کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ام
۰۲:۴۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
منم یه دانش آموزم یه هفته میشه که میرم مدرسه معلمی نیست که درس بده فقط میریم تو کلاس می شینیم که کرونا می گیریم یا نه ما ها موش آزمایشگاهی هستیم پروتکلهای بهداشتی رعایت نمی شه هر می خواد ماسک می زنه هر کی هم نمی خواد ماسک نمی زنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
به نظرم باید مقاله ای با عنوان " نکات کرونایی که مسئولین باید رعایت کنند " نوشته بشه . خدایی مفیدتره. وقتی مسئولین این طور بی پروا جون بچه های ما رو به خطر میندازه اونا بیشتر به آموزش احتیاج دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
رحم کنید به بچه های مدرسه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
حاجی میرزایی و روحانی هر دو باید استیضاح شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
لطفا والدینی که تو شهرهای قرمز زندگی می کنند بچه ها را نفرستن مدرسه...خواهشا نفرستید. مشکل این بی تدبیری یکی دوتا نیست.
مقاله های علمی مشکل روانی را برای کودکانی که به ویروس مبتلا میشن پیش بینی می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
لطفا والدینی که تو شهرهای قرمز زندگی می کنند بچه ها را نفرستن مدرسه...خواهشا نفرستید. مشکل این بی تدبیری یکی دوتا نیست.
مقاله های علمی مشکل روانی را برای کودکانی که به ویروس مبتلا میشن پیش بینی می کنن
Iran (Islamic Republic of)
محبوب
۱۲:۰۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
والا مردم بزرگسال خودشون رعایت نمیکنن انتظار دارن بچه 6 -7 ساله این چیزا رو بفهمه ورعایت کنه خدا خودش به همه بچه های ایران رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
یادمه از دو ماه قبل کنکور میگفتن قراره فاجعه انسانی رخ بده با برگزاری کنکور و همین باعث شد بیشترین لطمه به کنکوری ها وارد بشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
کنکور یک روز و حدود چهارساعت بود با یک رفت و یک آمد. کنکوری ها بچه نبودن و معنای ویروس و پروتکل را باور داشتند. از وخامت اوضاع مطلع بودند. این قضیه اصلا با مدارس قابل مقایسه نیست.
در تمام دنیا سطح یک محدودیت یعنی تعطیلی مدارس. در کشورهای پیشرفته با آن امکانات و تجهیزات دارویی و بیمارستانی ، 50 تست مثبت از سیصد هزار تست یعنی وضعیت قرمز و اعمال یالاترین سطح محدودیت ها . لطفا مقایسه کنید . وضعیت ایران را با سایر کشورها.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۳۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
جناب ناشناس من خودم راستش مخالفت حضوری شدن مدارس هستم با وجود اینکه نه خودم دانش آموزم و نه دانش آموزی تو خونه داریم..جدا از این بحث از اوایل تیر تا چند روز قبل از کنکور ما همین حرفای شمارو که درمورد برگزاری کنکور میگفتیم یه بشدت عصبانی میشدن و میگفتن باید تعویق بیوفته.آخر سر کنکور به تعویق نیوفتاد و نتیجه ش شد کاهش کیفیت درس خوندن ما و افزایش فشارهای روحی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
در حالی که کنکوری ها بزرگترین و عاقل ترین گروه دانش آموزان بودند،و ذات کنکور فاصله اجتماعی هست و همه ثابت در جای خود نشسته اند و هیچ تجمعی در این حد از رعایت وجود ندارد این همه اضطراب بدتر از کرونا به جان کنکوری ها و خانواده شان انداختند،حالا فکر می کنند سن بقیه دانش آموزان از کنکوری ها بیش تره؟فکر می کنند این ها ایاب و ذهاب ندارند؟؟آیا یک روز باز بودن مدارس کشور که حتی مناطق قرمز هم به صورت حضوری هست،حتی اگه نصف دانش آموزان به صورت زوج و فرد مطابق تدبیر مسئولین بیان،آیا فکر نمی کنند جمعیت کنکوری ها که عمدتا یک پایه از مدارس هستند بسیار کمتر از جمعیت دوازده پایه مدارس هست و کنکوری‌ها در جای خود ثابتند و این دانش آموزان مدارس به هیچ وجه نمی توانند فاصله رعایت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
خدایا آیا میشه ما پایان 1400 با روحانی رو ببینیم؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۴۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
هر مدرسه دست کم 100 تا دانش آموز داره 100 تا دانش آموز هر کدوم اگه یه پدر مادر داشته باشن میشه سیصد نفر یه برادر خواهر هم داشته باشن میشه چهارصد نفر هر مدرسه 10 تا معلم و خدمه هم داشته باشه و هر کدوم یه خانواده 4 نفره باشن میشه چهل نفر کلا چهارصدو چهل نفر تو یک مدرسه درگیر هستن کافیه یه نفر ناقل باشه حداقل چهارصد و چهل نفر درگیر میشه. بچه ای که به زور باید تو خونه مجبورش کنی دستی که به وسایل آلوده زده بشوره چجور میشه تو مدرسه کنترلش کرد معلم هم هرچه وجدان کاری داشته باشه باز یه لحظه غافل بشه اون اتفاقی که نباید بیوفته میوفته. تو رو خدا تا زمانی که یه دارو یه واکسن خوب کشف نشده با جون مردم بازی نکنید من فوق لیسانسم یه ضرب هم رفتم و مدرک گرفتم اونم دانشگاه دولتی شیراز الان دارم با اسنپ کار میکنم نگید عرضه نداشتم چند بار آزمون استخدامی دادم همیشه هم به مصاحبه دعوت شدم ولی ردم کردن به خدا درس هم اینهمه اهمیت نداره با جون ملت بازی نکنید اونهایی که سالها تو مدارس چند سال چند سال مشروط شدن الان سرکار دولتی اند ما هم که ...
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۳۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
والا مدرسه پسر من که نه تب سنجی بود نه فاصله اجتماعی و نه هیچ چیز دیگه ای ...رعایت کردن فقط در حد شعار هست و بس.....(خدا به ما رحم کنه)
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۹:۵۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
میخان کشته بشن بچه هامون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
آخه بچه ابتدایی چه میدونه پروتکل چیه؟ منِ مادر بچه ی هفت سالم رو تو خونه نمیتونم کنترل کنم معلم چه جوری 20-30 تا بچه رو کنترل کنه. تازه خود معلم و مدیر مدرسه که مجبور شدن مدرسه ها رو باز کنن هم آدمن ممکنه بیمار بشن با این وضع باید علاوه بر شهدای سلامت شهدای آموزش رو داشته باشیم
التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس غیر ممکن است. مگر اینهمه گفتند که در ادارت و بانکها و مراکز دولتی و غیر دولتی پروتکل های بهداشتی به فلان صورت و بهمان صورت رعایت شد، شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو این مدت شاهد بودیم در هیچ کجا پروتکل ها کامل رعایت نمیشد. شاهد بودیم و هستیم که افراد کرونایی به دلیل اینکه از آنها تست نمی گرفتند چون حالشان بد نبود، در ادارات و مراکز حضور پیدا می کردند و می کنند و زنجیروار عده زیادی را آلوده می کنند. همین افراد آیا فرزندانی نداشتند که در حال حاضر بیمار و ناقل بیماری باشند و اکنون وارد مدرسه می شوند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۰۷:۴۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
همیشه یه کاری میکنیم ببعد فکر میکنیم درسته یا نه
این قضیه مدارسم همینطوره
اینجا ایرانه ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
ای مسئولین باتدبیر و امید در جریان هستید ک کافیه یکی از این دانش آموزان ناقل کرونا باشه و علائمی نداشته باشه,اون وقت کل کلاس کرونا میگیرن و شما هم نظاره گر خواهید بود,بچه ی کلاس اولی چطور میتونه این مسائل رو رعایت کنه
Germany
محمد
۰۰:۰۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
مسولین و رئیس جمهور از عید ویدیو کنفرانس و مجازی افتتاح میکنن و کلنگ میزننو جلسه میزارن دانش اموزان و مدیر معلما باید در وضعیت قرمز هم حضوری برن مدرسه . حقوق مدیر معلما رو زیاد کردین ک میگین معلمی ک برای هر کلاس در هفته یه زنگ میرفته باید برای همون کلاس جدا جدا هر روز بره و درکنار اون با هر گروه مجازی کار کنه مگه معلم کار و زندگی نداره از موقعی ک بیدار شد اول باید بره مدرسه بعد بیاد خونه با هر ۱۰ -۱۵ نفر مجازی کار کنه . چرا باشگاه خبرنگاران یه برسی نمیکنه این بخشنامه ای ک برای معلما دادن . چرا هیچ کس مدیر معلم هارو نمیبینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
واقعا پیگیری لازمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
ویدویو های که الان در مجازی میچرخه نشان دهنده ان هست که هیچ یک از موارد بهداشتی در مدارس رعایت نشده یک پدر چگونه با این وضعیت بچه خود را به قتلگاه بفرستد.یهتره ار این هم گزارش تهیه کنید چرا سر خود را در برف فرو کرده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
Yjcتوراخدا شبانه روزیا
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۳۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
کرونا یعنی خشم خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
خود وزیر میدونه رعایت نمیشه کاملا میدونه خیلی دانش اموزا مبتلا میشن....اما کاسبی مافیا اجازه تعطیل شدن نمیده.همون مافیایی که کنکور گرفتن اینم کار هموناست.مافیا ریشه داره توی نظام اموزشی.رتبه برتر کنکور نخواهی بود مگر اینکه میلیون میلیون محصولات کمک اموزشی خریده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
یادش بخیر بچه بودیم انقدر حال می داد نریم مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
یلدا
۱۹:۵۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
یعنی چی که باید تو این وضعیت برن مدرسه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
وزیر اموزش و پرورش باید استیضاح بشه چون با جان کودکان ما بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
من امروزطبق فرمایش مسولی که مسولیت هیچ چیزی روقبول نمیکنه وزنگ مدرسه روبه صورت مجازی برای دانش اموزان حضوری به صدادرمیاره ومیترسه حتی برای لحظه ای درمدرسه حضورپیداکنه رفتم به مدرسه سرزدم تاببینم اوضاع چه طوره . هیچ خط کشی درمدرسه برای بچه های دبستانی انجام نشده بودبچه هاهمه جفت هم نشسته بودن بدترازاون بچه ای بود که سرفه میکردووقتی ازمسولین مدرسه خواستم بچه روجدا کنن گفتن مشکلی نیست به ماسک عادت نداره
احتمالا مسولین چشماشون ازمایش کرونا انجام میده وبایه نگاه تشخیص میدن بچه کرونا داره یانه
شمامیگید اگه مدرسه پروتکل هارورعایت نکردنفرستید اگه هم نفرستیدسال بعدبچه دوباره باید همون دوره روبخونه بعد به این فرایندمیگید ازادی انتخاب؟
Iran (Islamic Republic of)
سمیه اباذری
۱۸:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
سلام حضور دانش آموزان به صورت یک روز در میان در مدارس باعث اختلال در روند یادگیری آنها می شود.علت اجباری بودن حضور دانش آموزان در مدرسه چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
سمیه اباذری
۱۸:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
سلام حضور دانش آموزان به صورت یک روز در میان در مدارس باعث اختلال در روند یادگیری آنها می شود.علت اجباری بودن حضور دانش آموزان در مدرسه چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
اخه براي چي بچه ها برن مدرسه جونشون مهمتر بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
پس این همه تبلیغ اموز مجازی چه شد والدین بچه کدام مدرسه بفرستن که مریض نشوند......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
بچه چی میفهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
اغاز سال تحمیلی
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۷:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
با جون بچه ها بازی نکنید
وای بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
بزرگترین نکته کرونایی عدم حضور دانش آموز در محیط مدرسه است تمام.
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۶:۴۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
شهرنکا مازندران دروضعیت قرمز هستش میگن بچه هارابفرستین مدرسه ایا فکری بحال بهداشت مدرسه کردن حداقل چیز یک خانم بهداشت که ندارن چطور باگذشت 8ماه هنوزپروتکل های بهداشتی رادرجامعه نتونستیم اجرا کنیم ولی ازبچه ها ابتدایی انتظار اجراداریم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
چیو براشون توضیح بدیم؟
ما که بزرگ و بالغیم گاهی خیلی از نکات رو بی دقتی میکنیم و فراموش میکنیم من چطور به بچه کلاس دومیم حالی کنم پروتکل ها رو رعایت کنه لطفا مبلغ تصمیمات غلط برخی مسولین نشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
جالبه رییس جمهور خودش نشسته توخونه وحتی برا بازگشایی هم نمیره اما مردم رو انداخته تودرد سر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
تو ایران عادت دارن بالا میشینن و دستور میدن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۶:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
به خدا نمیشه بچه ها اصلا رعایت نمیکنند.نه سر کلاس نه زنگ تفریح نه تو سرویس.ای کاش یه سر میزدین مدارس تا ببینین چه افتضاحیه
Iran (Islamic Republic of)
اتوسا
۱۶:۱۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
الکی هشت ماه خودمون رو‌حبس کردیم گفتن مسافرت نرید خربد ی نفر فقط بره چی شد اینا که همه جا رو باز کردن مدارسم که باز شد پس ی سفر رفتن ما باعث کرونا میشه اونم با چهار تا اعضا خانواده خودت که مشخصه کیا هستنن تا مدرسه که افراد مختلف میان
اشتباه از ما بود ما هم دیگه به روال عادی برمیگردیم سفرمون رو‌میریم اینقدرم به خودمون دیگه سختی نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۵:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
بچه من کلاس اولی، امروز رفته مدرسه بدون فاصله گذاری اجتماعی چیندنشون تو صف بعضی از بچه ها بدون ماسک بودن اصلا ضدعفونی اولیه و بدو ورود انجام ندادن 35 نفر رو بردن تو یک کلاس که بعدا اونارو تقسیم کنن خدا به داد ما برسه ای کاش بچه های مسئولین هم تو همچین شرایطی درس می خوندن تا حال ما رو بفهمن اما...
Georgia
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
تاکی مدرسه تعطیل کنند کرونا حالا حالا هسته باین وضعیتی که مابه وجوداوردیم رعایت نمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
در راه باز گشایی مدارس تو کرونا بگیر و اولین کشته باش تا راه مدارس باز شود.
Finland
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
شما خبرنگاران هم با گزینش صحنه‌های مثبت از مدارس برخوردار به نوعی دارین به گسترش کرونا کمک می‌کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
مافیای لوازم والتحریر ،وسایلاشونو بفروشن و جیبشونو پر کنن به دولت دستور میدن که مدارسو تعطیل کنین ودیدین تعداد کرونایی ها زیاد شد بگین( همگی رفته بودن شمال )
Iran (Islamic Republic of)
تورج
۱۵:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
من نمیدونم با کی داره این دولت بی تدبیر نا امیدی لج میکنه و می خواهد چی رو ثابت کنه . فقط این به من یقین شده با این وضعیت کرونا داره بزرگتریت اشتباه رو میکنه و زمانی متوجه میشه که دیگه خیلی ها گرفتار شدن و امار عجیب رفته بالا
Iran (Islamic Republic of)
حمدالله سعیدی
۱۴:۴۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
سلام بازگشایی مدارس که اعلام کردید بالاجباره نمیشود روند رشد و بالندگی بچه هارو سد کرد ولی یک ماه بعد که مدارس دولتی و غیر دولتی شهریه هارو گرفتن نگید آمار کرونا رفته بالا باید مدارس تعطیل بشه مثل پارسال که مدارس گفتند به ماچه که کلا 5 ماه دست و پا شکسته اومدید مدرسه ما کل شهریه رو میخواهیم چون باید حقوق معلمارو بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
رییس جمهور خودش نرفته مدرسه بعد بچه های مردم باید برن مدرسه واقعاً خجالت آوره جون خودشون عزیزه ولی جون بچه های مردم نه
Iran (Islamic Republic of)
سید محمدامین
۱۴:۲۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
ما دوتا مدرسه روبرومون هست که امروز هیچکدام این مسائل رو رعایت نکردن فقط بچه ها ماسک داشتن دم مدرسه ازدیاد زیادی بود بعد اونجور میخوان مراقب بچه های مردم باشن بچه ها هم تو خیابون خیلی راحت با دوستاشون کنار هم داشتن میرفتن خواهشا به مدیران مدارس بگین که مراقب باشن
-
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
شعار میدن تا مجبور نیستید از خانه بیرون نیایید بعد الان کی میتونه تضمین بده که بچه به مداد و خودکار و پاکن کن و دفتر وکوله همدیگه دست نزنن. به میز و نیمکت که باید دست بزنن. ماسک چی؟
جای تاسفه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
چرا پیام ها ارسال نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
حاجی
۱۴:۱۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
تقصیر خود خانواده‌ هاست تا دو روز تعطیل کردن سریع بار بندیل سفر شمال میبستن الآن هم میگین چرا برن مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
حاجی تو کلاسی که 30 تا بچه کنار هم و خیل مواقع با هم برخورد دارند احتمال انتقال ویروس بیشتر از شمال است. خود مترو 100 برابر شمال خطرناکه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
این چه قیاسی هس شمال هم به انداز مترو خطرناکه کلا سفر هم خطرناک بارها گفتن امثال تو گوش دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
لطفا وخواهشا یه سری مدرسه هارو غیر حضوری کنید ویک سری هم حضوری اینجوری هرکسی میتونه به دلخواه خودش تصمیم بگیره. ضمنا میتونید اول از مردم استعلام بگیرید ونسبت به نیاز مدارس حضوری وغیر حضوری رو ایجاد کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
یک اپیدمی وقتی گسترش پیدا کند دیگه فرقی نمیکنه شما بچه تون را حضوری فرستادید یا غیر حضوری یا اصلا نفرستادید مدرسه . بازگشایی مدارس منجر به انفجار کرونا می شود و در اون حالت همه در خطر هستند نه فقط کسانی که حضوری مدرسه رفتند. اصل تصمیم غلط است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
رئیس جمهور حتی جرئت نکرده بره یه مدرسه زنگ اغاز سال تحصیلی رو بزنه بعد ارتباط ویدیو کنفرانس میگیره !! بعد بچه های مردم باید حضوری برن مدرسه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
موافقم
Finland
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
پیش خودش می‌که شما هم اگه عقل دارین بچه‌هاتون رو نفرستین مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۵۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
وقتی ریس جمهور نمیره مدرسه باید بدونی که غیر مستقیم داره میگه مردم باید بچه هوشونو نفرستن مدرسه ولی چه کند که نمی تواند واضح حرفشو بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
احسنت دقیقااااااااا ،واقعا جای تاسف داره برای مسئولینی که فقط اینطوری بفکر جان خود هستن ولی جان میلیونها دانش آموز وخانواده هاشون براشون مهم نیست ....آخه باید به اینها چی گفت .....
باورکنیددتا دوهفته دیگه هم آماربره بالا نمیگن چرا؟چون که میدونن خودشون این بلا رو دارن سرمردم وبچه هاشون میارن .بنده امروز خودم بچه هامو نفرستادم ونخواهم فرستاد وقتی خود مسئولین با این همه پرتکلهای بهداشتی که دانش آموزان رعایت کرده بودن حاضر نشدن حضوری برن مدرسه ،آخه ما دیگه چه اعتمادی میتونیم داشته باشیم که بچه هامون گرفتار نشن وحضوری بفرستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
مگه کتاب های درسی را تحویل دادن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
آره هزار گفتن منم رفتم گرفتم خیلی ها پی بازی بودن نرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
به ما که ندادن
Georgia
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده کرونا معلوم نیست تاکی باشه پس بایدباهش زندگی کنیم وروش زندگیمون عوض کنیم نمیشه مدرسه تعطیل باشه کرونا ولی متونیم رعایت کنیم مسافرت نداریم تاشدت بیماری کمترباشه بارعایت ماهمه چیز بستگی به رعایت پروتکل هایی بهداشت داره رعایت کنیم خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
شما برو مدرسه کرونا بگیر و باهاش زندگی کن.مردم که از جون بچه هاشون سیر نشدن
Iran (Islamic Republic of)
تورج
۱۵:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
ببینم اگه یکی از بچه هات کرونا بگیرن بازم این حرف رو میزنی که باید باهاش کنار بیایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
ظاهرا شما مالک مدرسه غیر انتفاعی هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
سازمان جهانی بهداشت خیلی حرف های دیگه هم زد ولی ما انجام ندادیم
بچه دبستانی هم نمیتونه رعایت کنه
تو هم برو برای بچه خودت تصمیم بگیر و حرف اضافه نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
شما قطعا از اونایی هستی که منافعت در باز شدن مدارسه و الا تجربه قبلی نشون داد که نه اینا مترو و وسایل همگانی رو تونستن کنترل کنن نه چیزای دیگه رو
جای تاسف داره ؛ ازماست که برماست تا وقتی که ما سرمون رو می ندازیم دنبال یکی دیگه همینه
کمی تفکر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
بله باید باهاش زندگی کرد ولی وقتی که برای مدارس تصمیم ناگهانی برای حضوری گرفته میشه و مدارس کمترین امکانات برای رعایت پروتکل دارند وقتی هنوز رعایت اجتماعی و زدن ماسک همه گیر نشده وقتی دانش آموزان دوره اول ابتدایی اونقدر هم توانایی رعایت موارد بهداشتی را ندارن ، بازگشایی مدارس میشه یک فاجعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
آموزش مجازی یعنی تعطیلی آموزش!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
سازمان جهانی بهداشت بیمار یابی فعال را یکی از مهمترین اصول در کنترل کرونا اعلام کردند. تو این مدت کجا بیماریابی انجام شد. طرف کارمند یک اداره پر مراجعه کننده علایم کرونا داشته میره تست بده از نگرفتن گفتن برو هر وقت رو به موت شدی بیا تست بده ،اداره هم بهش مرخصی نمیدهد که لا اقل در اداره حضور پیدا نکند. خودتان قضاوت کنید این فرد چندنفر رو گرفتار کرده. امثال این موارد زیاد بودند و هستند. اینه وضعیت ما در ایران .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۵۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
این چه مسخره بازی هستش راه انداختین مگه میشه دویست تا بچه را یه جا جمع کرد و انتظار داشت همه پروتکل های بهداشتی رعایت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
مدرسه ما ۳۸۰ نفر امروز هم از نظر فاصلا و چیز های دیگه رعایت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
خیلی جالبه ۳۸۰نفر فاصله ی ۲متری رو که رعایت بکنن باید مدرسه حداقل ۱۰۰۰متر زیربنا داشته باشه بعد زنگ تفریح سر آبخوریها و سرویس بهداشتی چطور اونجا هم رعایت کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
۳۸۰ نفر چطوری تونستین فاصله بگیرین!! لابد مدرستون کاخ باکینگهامه.توی کلاس ۱۰ نفر هم باشن باز هم گرونا منتقل میشه
Finland
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
یا نمی‌دومی ۳۸۰ نفر چه تعداد جمعیته یا با مفهوم پروتکل بهداشتی و کرونا رو آشنا نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
احتمالا ۳۸۰ نفر داخل استادیوم آزادی بودند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
380 نفر رعایت کردین؟
اسم مدرسه و شهر هم بگو
به نظر بعضیا فقط بلدن دروغ بگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
هرچی رانندو ومعتاد بوده چهل سالم دارندکزدیدمعلم بچه راپیش کی بفرستیم درس بلدشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
هدفشون از این که جون مردم رو به خطر بندازن چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
کاهش جمعیت کاهش خدمات و یارانه
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۰:۱۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
کاهش جمعیت. در راستای سیاست اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
مشت بیرزن وپیرمردی کردیدمعلم بیست سال پیش سربازمعلم بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
من که توروستا زندگی میکنم مدرسه آب خالی هم نداره بچه ها دستاشون روبشویندهواهم گرم توکلاس نمیشه ماسک زد برق نیس خنک کننده روشن کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
متاسفانه اکثر مدارس اینطوری هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
من خودم کلاس هفتمی هستم امروز رفتم مدرسه واقعا رعایت میشد فاصله ها رعایت شد زدن ماسک رعایت شد بوفه تعطیل بود دستگاه طب سنج بود همه چی واقعا عالی بود نظر من اینه که تمام بچه برن و باز هم به صورت حضوری برگزار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
شما کلاس هفتمی و میتونی از خودت مراقبت کنی پایه های اول مقطع دبستان واقعا نمیتونن از خودشون مراقبت کنن و کنترلشون سخته
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۰۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
من باهر کی صحبت کردم میگن اگه خدای نکرده بچه هامون مریض بشن و یک مو از سرشون کم بشه . ما از چشم روحانی بی تدبیر میبینیم و فقط خودش باید جوابگو باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
کلاس تون مساحتش چقدر هست؟
دستگاه طب سنج؟؟؟؟؟ یا تب سنج؟؟؟
سرویس مدرسه چطور بود؟
مگه همه مدارس امکاناتشون یکسان هست؟
بهتره نسخه برای همه نپیچیم و ببینیم متخصصان بهداشت نظرشون چی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
کلاس هفتمی تو این سایت چکارمی کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
مدرسه ی شما امکانات خوبی داشته و شما با درک مناسبی برای رعایت داشتین. من یک معلم ابتدایی هستم امروز نه تنها دانش آموزان درکی از رعایت نداشتن بلکه والدین آنها هم به هیچ عنوان مفهوم فاصله گذاری اجتماعی را نمی دونستن چون چندین بار ما به آنها تذکر میدادیم
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۲:۱۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
بچه کلاس اولی نکته متوجه میشن؟
-
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
سلام پسرمن بامعدل 17و رتبه 10هزارکنکوروتراز7000برای تربیت معلم مجازشدولی برای مصاحبه دعوت نشدچون سهمیه استخدامی تربیت معلم درمنطقه کبود راهنگ استان همدان رابه مرکزاستان یعنی شهرهمدان ومناطق دیگرمانند ملایر،نهاوند،تویسرکان و... می دهندولی فرددیگری بارتبه 37000درتربیت معلم پذیرفته شده است وقطعا این فردبعدازفارغ التحصیلی به شهرستان کبود راهنگ فرستاده شده وآنجا مشغول بکارخواهدشدچون اکثرنیروهای شاغل درآموزش وپروش وسایرادارات حتی مستخدم ها هم غیربومی هستندوچون اکثرمسئولین رده بالای منطقه کبود راهنگ غیربومی هستنددرنتیجه می توان گفت کبود راهنگ مستعمره سایرمناطق استان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
بیچاره بچه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
یا خدا
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۱:۴۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
تازه تازه خانواده ها و بچه ها داشتن به آموزش غیر حضوری عادت میکردن و خیلی خوب پیش میرفت ، الان که به فصل پاییز نزدیکیم و یه فصلی با آب و هوای بارانی و سرد که آنفولانزا هم حرف اول و توش میزنه ، این دو ویروس ترکیب یه ویروس خطرناک رو تشکیل میدن ، موج جدید و بزرگ کرونا بزودی در راه و امیدوارم مرگ و میر بیشتر نشه ، خدا خودش رحم کنه ، شما اول باید میومدید راه درمان رو که واکسن هستش رو پیدا میکردید و به کل کشور توزیع میکردین بعد مدارس رو باز میکردین و فعالیت های دیگه و چرخه های اقتصادی و.. شما با این راهکارتون قصد جوون مردم رو دارید ، من محصل نیستم ولی برادر زاده هام و خواهر زاده هام که هستن ، لطفا راهکار اساسی که همان تولید واکسن رو پیش رو قرار بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
بله انفولانزا هم در پیش هست
و قطعا برای همه واکسن انفولانزا موجود نیست
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۱:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
مدر سه ها رو تعطیل کنید خدایی ما هم می دونیم حضوری بهتره ولی تو این شرایط بحرانی کرونا مدارس باید مجازی برگزار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
من حاضرم کرونا بگیرم ولی برم مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
اصلا انقدددرررر امروز نکات بهداشتی رعایت شده بود که خدا می‌دونه!!!!!! نه تب سنجی کردن نه ضد عفونی یعنی هیچی تنها کاری که کردن این بود که پنجره هارو باز گذاشته بودن همینننن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
دقیقا‌مدرسه‌ماهم‌همین‌طور‌بود
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۱:۱۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
ما سرایدار مدرسه ابتدایی هستیم بقران قسم اولیا دانش آموز علاوه بر اینکه بچه ابتداییش رو اورده مسایه و بچه های دیگشم برداشته اورده یجوری رفتن توی همدیگه انگار دارن نذری میدن ، یعنی یه وضع جدی ( اسلامشهر )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
درمناطق گرم که خنک کننده خراب وتعدادزیاد دانش آموز درهر کلاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
بچه ها کرونا بگیرن و خدای نکرده اتفاق بدی براشون بیفته کدام مسئول پاسخگو هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
شمایی که میگی عجب.امیدوارم کرونا بگیری تا بفهمی درد و مرگ یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
14:33 چ مسلمانی هستی مرگ هموطنتو میخای خجالت بکشید بسه اینهمه تندرویی بسه.نفرست بچتو مدرسه چتونه تا سالهای بعد هم نفرست یکم عقل خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۱:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
من الان از مدریه برگشتم سال دوم دبیرستانم بقران تعطیل کنین هممون میمیریم الان بخدا رفتم مدرسه هیچ پروتکلی رعایت نشده فقط رفتم سر کلاس پنجره ها باز بود نه هوا کشی نه ضد عفونیی هیچی نبود بقران
تعطیل کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
خدا بخیر کنه.شماها بگیرید منتقل میکنید به خانواده هاتون .دوباره ویروس اوج میگیره و هی تغییر ژنتیک میده.خدا به فریادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
ای بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
این آقای حاجی میرزایی با این کار تضمین میدن که دوباره بیماری کرونا رو توی کشور همه گیر نشه کسی کشته نشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
فقط می گویید دانش آموزان رعایت کنند آیا مدیران نباید میز بچه ها رو با یه تلق پلاستیکی ایزوله کنند، آیا نباید برا انسان ها ارزش قائل شد، آیا خود وزیر بهداشت تو مدارس ح%ور پیدا می کند بدون بادی آرد و...
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۰:۴۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
هر کسی بچه اضافه داره بفرسته مدرسه....
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۱۰:۱۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
با سلام شش هفت ماه بچه ها را تو خونه نگه داشتیم بهترین فصل سال که باید بازی و تفریح انجام بدادن را ازشون گرفتیم تمام پارکها و شهر بازی ها را تعطیل کردیم حالا یه هو همه بچه ها را یک جا کنار هم بزاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
ملاحظه کردید که وزیر محترم از پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا مدارس امکانات تب سنجی و کنترل دانش آموزان را دارند جواب نداده و طفره رفتند و جالب تر این که رئیس جمهور به علت کرونا در مراسم شروع مدارس به صورت مجازی شرکت نمود ولی دانش آموزان باید حضوری باشند.
احیانا به خاطر مدارس غیر انتفاعی نیست که اگر مجازی شود مشتریان خود را از دست می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
تمام جلسات روحانی از ابتدای کرونا تا کنون بصورت غیر حضوری و ویدئو کنفرانس بوده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
تب سنج چه فایده داره.اولش ناقل هستن ولی هنوز تب ندارن.افراد بی علامت رو چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
اینو خوب گفتی که رییس جمهور چرا حضوری نرفت توی مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۰:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
اصلا نباید بچه ها رو فرستاد شلوغی معابر ،بازی بچه ها داخل و خارج مدرسه ،هیچ تضمینی وجود نداره که بچه ها کرونا نگیرن و به خانواده منتقل نکنن یا حتی جونشون در خطر نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
نکته : بچه ها گناه دارند.
1- یک سوم دانش آموز مدرسه ما می شود 300 نفر با شش عدد شیر آبخوری اگر هر دانش آموزی یک دقیقه وقت صرف کند می شود 50 دقیقه زنگ تفریح و ازدهام دانش آموزان کنار هم.
2- آیا تابحال با دستکش یکبار مصرف متنی نوشته اید . حال با نظر به مبتدی بودن بچه ها آیا شدنی است.
3-.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
با چه تضمینی بچه ابتدایی رو بفرستیم مدرسه . وزیر بی کفایت نمیخواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
الان در و پنجره ها رو باز بذارن زمستون هم میشه در و پنجره باز گذاشت!!!!!1!
-
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
مناطقی که وضعیت بیماری کرونا فوق حاد وقرمز هستش چطوری میخواین مدارس رو افتتاح کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
به نظرم هیچ پدر و مادر عاقلی بچشونمیفرسته مدرسه
-
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
کدوم مدرسه شیرهای آب پدالی گذاشته ،مدارس حاضر نیستن بوفه مدرسه رو تعطیل کنن، مدارس همکاری نمی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
ببخشید اجازه! نکات ایمنی رفتن به دستشویی و همچنین خوردن تغذیه را هم بگید
-
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
بعد از رفتن به دستشویی 20ثانیه دستها رو بشویید با آب وصابون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
اینایی که گفتی خیلی پدر ومادر بچه هم هنوز رعایت نمیکنند تا برسه به بچه انگار تزریقیه
آخرین اخبار