مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم و نیکوکاران این استان تاکنون ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در قالب طرح اطعام حسینی به نیازمندان استان کمک کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله دوم رزمایش ملی ایران همدل در قالب طرح اطعام حسینی همزمان با سراسر کشور از عید غدیرخم امسال در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و تا پایان ماه صفر نیز ادامه دارد. 

او افزود: کمک های مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندان این استان در قالب طرح اطعام حسینی به صورت نقدی، کالایی، توزیع غذای گرم و اهدای بسته های غذایی خشک بوده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر همین اساس تاکنون ۶۹ هزار و ۴۳۲ عدد پُرس غذای گرم با اعتبار ۱۲  میلیارد و ۶۰ میلیون ریال پخت و بین نیازمندان استان توزیع ‌شده است. 

مبشری عنوان کرد: ۹ هزار و ۵۱۷ بسته غذایی خشک تهیه و به افراد و خانواده ‌های نیازمند کهگیلویه و بویراحمد اهدا شده است. 

او ابراز داشت: چهار میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال نیز به ‌صورت نقدی و کالایی به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد کمک شده است. 

مبشری گفت: دعوت می شود که مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد مشارکت گسترده تری در مرحله دوم رزمایش ملی «ایران همدل» در  قالب طرح اطعام حسینی داشته باشند. 

او افزود: مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند با اهدای کمک‌ های نقدی خود از طریق شماره گیری کد دستوری  #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۵۳۱ نیازمندان این استان را یاری دهند.

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.