امام جمعه اراک گفت: مقابله کنندگان با اسلام به خودشان ضرر می زنند چون راه را برای توهین به مقدسات غربی ها فراهم می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه امروز اراک با توجه به هتک حرمت به پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم گفت: سردمداران فاسد غربی به خود بیایند و چاره اندیشی نمایند اگر می خواهند با اسلام مقابله نمایند این شیوه ها به جایی نخواهد رسید و متضرر واقعی آنها هستند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود:این اقدام خیانت به بشریت است و موجب می شود راه برای توهین مسلمانان به مقدسات غربی‌ها نیز فراهم شود.

او در ادامه تصریح کرد: ارتباط امارات با رژیم صهیونیستی نیز جنایتی بزرگ و غیر بخشش است و تا دیر نشده باید جبران نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت‌های مسلمان، نخبگان، سیاستمداران و نیروهای جهان اسلام نباید اجازه دهند که پای این جنایت کاران به منطقه باز شود.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه  آسمان ایران امن ترین آسمان منطقه است و امروزه از همه ابزارها و ادوات پیشرفته برخوردار است که همه اینها از خدمات و برکت انقلاب اسلامی است اضافه کرد: اسرائیلی‌ها اگر بخواهند به امارات بروند باید از آسمان عربستان بگذرند چراکه از خلیج فارس نمی توانند عبور کنند و ایران اجازه عبور را به آنها نخواهد داد.

او با یادآوری حوادث شهریور ماه اظهار داشت: ماه شهریور ماه عزت و پیروزی انقلاب اسلامی است چرا که در این ماه پایه‌های پیروزی انقلاب فراهم شده و در این روز دستگاه جبار پهلوی تعداد زیادی از مردم ایران را به شهادت رساندند ولی ملت ایران حکومت نظامی را شکستند و از پای ننشستند و به مقاومت خود تا پیروزی انقلاب ادامه دادند.

امام جمعه اراک از همت بلند مردم در برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم با رعایت اصول بهداشتی تقدیر کرد.

مجله هتاک فرانسوی "شارلی ابدو" بار دیگر کاریکاتورهای توهین‌آمیز علیه پیامبر اسلام را تکرار کرد. برخی از رسانه‌های اروپایی مثل یورونیوز این خبر را منتشر کرده‌اند که نسخه الکترونیکی شماره جدید "شارلی ابدو" این کاریکاتورهای توهین‌آمیز را روی جلدش قرار داده و در دسترس قرار گرفته و  قرار است نسخه کاغذی جدید این مجله توزیع شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.