همایش هم اندیشی سران طوایف، معتمدان و علمای شیعه و سنی سیستان وبلوچستان در زاهدان

همایش هم اندیشی سران طوایف، معتمدان و روحانیان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام بی نیاز امام جمعه موقت زاهدان روز گذشته در این همایش گفت: دشمنان ما را ضعیف می‌خواهند تا نقشه‌های شومشان را تداوم بخشند و این نشست ها، خنثی کننده توطئه هاست.

سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق هم با بیان اهمیت تعامل طوایف برای شکوفایی قابلیت‌های استان، گفت: امنیت در سیستان وبلوچستان نهادینه شده و قابلیت‌های بخش‌های مختلف از جمله مرز، کشاورزی، صنعت و معدن نیز آماده سرمایه گذاری است.
سردار گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان نیز گفت: امنیت پایدار و ناتوانی دشمنان درتفرقه افکنی در استان، مهمترین دستاوردی است که در سایه آن طرح‌های مختلف توسعه به اجرا در می‌آید.

تعدادی از معتمدان، ریش سفیدان وروحانیان تشیع و تسنن استان هم از نقش ویژه سپاه و قرارگاه محرومیت زدایی در کاهش مشکلات مردم قدردانی کردند و خواستار تداوم همدلی و وحدت موجود برای توسعه استان در همه زمینه‌ها شدند.

در پایان این گردهمایی، بیانیه سران طوایف در ۹ بند قرائت و در آن برتجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و توجه به فرامین رهبری در تحقق جهش تولید و محکوم کردن سازش برخی کشور‌های مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی، تاکید شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار