اولین دوره مسابقات سراسری دارت مجازی کارمندان دولت با نایب قهرمانی مهدیه اسماعیلی و کسب مقام سومی اسماعیل صادقی، دارترهای کرمانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اولین دوره مسابقات دارت مجازی ویژه کارمندان دستگاه‌های اجرایی کشور به مناسبت هفته دولت با همکاری دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، ادارت کل ورزش و جوانان استان‌های کشور، فدراسیون انجمن‌های ورزشی، انجمن دارت و کمیته‌های دارت استان‌های کشور برگزار شد.

در این رقابت‌ها ۵۳۳ نفر از آقایان و بانوان کارمند دستگاه‌های اجرایی کشور شرکت کرده بودند که در بخش آقایان با حضور ۳۳۲ نفر علیرضا خضراب از استان بوشهر به مقام قهرمانی رسید، رضا سلیمی از استان اردبیل دوم شد و اسماعیل صادقی از مس سرچشمه استان کرمان و علی محمد رعیتی از استان یزد مشترکاً در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش بانوان نیز با حضور ۲۰۱ نفر سارا رحمانی از خراسان شمالی به عنوان قهرمانی دست یافت، مهدیه اسماعیلی از مس سرچشمه استان کرمان دوم شد و سمیه محلوجی از استان مرکزی و سمیه امیاری از استان سیستان و بلوچستان در ردیف سوم مشترک قرار گرفتند.

بدین ترتیب، از مجموع ۸ مدال اهدا شده، استان کرمان ۲ مدال کسب کرد و در مجموع مدالی بیشترین مدال را به خود اختصاص داد، بعد از کرمان نیز، استان‌های یزد، اردبیل، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و مرکزی هرکدام به یک مدال دست یافتند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار