به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اسکار می مسئول توسعه بین الملل لیگ فوتبال اسپانیا اعلام کرد که درآمد این مسابقات از تبلیغات تلویزیونی در این فصل، در مقایسه با فصل گذشته با توجه به اینکه ویروس کرونا هواداران فوتبال را خانه نشین کرده, ۲۰ درصد افزایش یافته است.
با توجه به میزان بالای تماشای تلویزیون توسط فوتبالدوستان اسپانیایی، کل درآمد لیگ اسپانیا از تبلیغات این فصل ۱۱۰ میلیون یورو (۱۳۰ میلیون دلار) بوده است. درآمد تبلیغات تلویزیونی در اسپانیا در بالاترین سطح خود قرار دارد و افق سران لالیگا از تبلیغات آتی در فصل جدید فوتبالی ۲.۱ میلیارد یورو است.
تعداد زیادی از مردم این روزها خانه نشین هستند، به همین دلیل نرخ تماشای مسابقات فوتبال از طریق تلویزیون افزایش یافته است. میانگین تماشای مسابقات از تلویزیون به طور کلی ۴۸ درصد افزایش یافته است و حالا ۴۰ درصد از درآمد تبلیغات تلویزیونی لالیگا در این فصل از خارج از کشور اسپانیا تأمین میشود، این در حالی است که این آمار ۵ سال پیش تنها ۸ درصد بوده است.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/