قیصر گفت: از ورود دانش آموزان به سرویس مدارس بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ممانعت می‌شود.

سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تمهیدات این سازمان برای بازگشایی مدارس، اظهار کرد: تمهیدات و ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا را به تمام سرویس‌های مدارس، آژانس‌ها و وسایل حمل و نقل اطلاع دادیم.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور با بیان اینکه تاکید کردیم که بیش از ۳ نفر از دانش آموزان جابه جا نشوند، گفت: ظرفیت هر ناوگان سواری را ۳ نفر در نظر گرفتیم.

وی با تاکید بر اینکه از ورود دانش آموزان به سرویس مدارس بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هم ممانعت می‌شود، ادامه داد:  همراهی والدین و دانش آموزان در این رابطه بی تاثیر نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
سرویس مدارس را که قبلا 5 نفره بود سه نفره کردند و خانواده ها علا رغم افزایش میزان کرایه ها باید جبران کاهش تعداد مسافر را هم بکنند و در مدارس هر روز با یک بهانه که برای جان فرزندانتان مایع دستشویی و زد عفونی کننده در مدارس نیست پول بهید تا بخریم و الی جان فرزندانتان در خطر است درصورتیکه حلا داد و هوار میکشند هیچ مشکلی نیست و همه اینها محیا است خانواده ها نگران نباشند اینه هزینه های تحمیلی بدون در نظر گرفتن گرفتن هزینه های برق ، خرید وسایل سرمایشی و گرمایشی و خیلی از ملزومات است که با اجبار به خانواده ها تحمیل و بعنوان کمک جا می زنند با این وضعیت اقتصادی بسیاری از خانواده ها مجبورن فرزندان خود را از فرستاندن به مدارس منع کنند . متأسفانه به تنها چیزی که توجه نمی شود مشکل اقتصادی مردم است
Iran (Islamic Republic of)
سید علی بهرامی
۰۷:۳۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
چرا مدرسه سرویس مدارس حذف کرده در خواست رسیدگی دارم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
#حذف_ سهمیه های_ کنکور
آخرین اخبار