رژیم صهیونیستی بار دیگر مخالفت خود را با فروش جنگنده‌های راهبردی اف ۳۵ به امارات اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رژیم صهیونیستی مخالفت خود را با فروش جنگنده‌های اف ۳۵ به امارات متحده عربی اعلام کرد.

بر این اساس، الی کوهن، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما به کنگره آمریکا دلیل مخالفت خود با فروش جنگنده‌های اف ۳۵ به امارات را شفاف خواهیم کرد.

پیش‌تر نیز دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد در گفتگو میان تل آویو و واشنگتن درباره عادی سازی روابط با ابوظبی، هیچ سخنی درباره فروش جنگنده‌های راهبردی اف ۳۵ به امارات مطرح نشد. پیشتر مقامات اماراتی با ساده لوحی گمان می کردند عادی سازی روابط با تل آویو می تواند منجر به برطرف شدن موانع برای فروش این جنگنده ها باشد.

انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات در گذشته در مصاحبه با مجله "آتلانتیک" اعلام کرد ابوظبی از سال ها پیش درخواست خرید جنگنده های "اف ۳۵" را داده است و با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، باید هرگونه مانع برای فروش این جنگنده را از بین ببرد.

انور قرقاش گفت: ما در خواست های قانونی داریم که باید به آن دست یابیم. دیگر تفکر حالت جنگ با اسرائیل وجود ندارد. توافق ما با اسرائیل باید هرگونه مانع در مسیر فروش جنگنده های "اف ۳۵" به امارات را از میان بردارد.

وی خاطر نشان کرد: ما انتظار داریم اسرائیل به خواسته های ما در خصوص توافق صلح وفادار بماند. تصمیم عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو دیر یا زود باید اتخاذ می شد. ما برخلات دو کشور عربی مصر و اردن هیچگاه با اسراییل وارد جنگ نشده بودیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
هی انورقرقاش: تازه روزهای اول ذلت شما شروع شده اسرائیل صهیونیسم تا جان شما را نگیرد دست از سرتان برنمی دارد این را در آینده خواهید دید.......................
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۹:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
دقیقاعکس چیزی رو میگید که مااز خودشون میشنویم اصلایکی از شرط های امارات گرفتن همین جنگنده هابودکه صلح کرد وناتنیاهوپنهانی توافق کرده بود وافشاشد باشگاه ازخبر عقبی عزیزم ایناهمش فیلمشونه
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۹:۵۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
بگیره که بگیره به تو چه فضوووو ل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
حالا كه نميدن اماراتم فورا بايد بكشه كنار
آخرین اخبار