رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی استان یزد از رایگان شدن استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی برای اصحاب رسانه خبر داد.

محمد شیبانی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در جامعه بعضی از گروه‌ها به مشارکت مردم بسیار کمک کرده و حضور پر رنگ‌تر و فعال تری در اجتماع دارند که یکی از این گروه‌ها خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که شغل آن‌ها یکی از مشاغل سخت و پر خطر است.

شیبانی ادامه داد: به پاس خدمات بی دریغ این گروه از افراد و جبران بخشی از زحمات آنان استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی در ١٠ ایستگاه دوچرخه‌ای که هم اکنون در سطح شهر فعال هستند برای اصحاب رسانه‌ای که ازطرف خانه مطبوعات معرفی و ثبت نام می‌شوند، رایگان است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی استان اظهار داشت: همچنین رایگان کردن استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی برای برخی دیگر از گروه‌های جامعه مانند پزشکان و کادر درمان نیز در دستور کار قرار دارد.

او تصریح کرد: استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی برای سایر شهروندان نیز براساس پرداخت مبلغ ١۵٠ هزار تومان به صورت ودیعه بوده و مبلغ کرایه دوچرخه‌ها به صورت ساعتی محاسبه می‌شود.

او افزود: مبلغ ودیعه پس از بازگرداندن دوچرخه‌ها و غیر فعال کردن حساب، ارجاع داده شده و استفاده از دوچرخه‌ها برای دو ساعت اول نیز رایگان است.

 رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی استان ادامه داد: محاسبه هزینه کرایه دوچرخه‌ها پس از تصویب در شورای اسلامی شهر یزد، به صورت قطعی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار