رئیس آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید با حضور ۲۷ هزار دانش آموز نهاوندی گفت: برای بازگشایی مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آمادگی داریم.

۲۷ هزار دانش آموز نهاوندی سال تحصیلی جدید را شروع می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد حسین دارایی , رئیس آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه در این شهرستان ۲۷ هزار دانش اموز تحصیل می‌کنند افزود: امروز سال تحصیلی جدید در مدارس شهرستان نهاوند با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی آغاز شد . 

دارایی به دیدار اخیر رهبر انقلاب با روسای اموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان معلمان را افسران سپاه پیشرفت کشور دانستند و تاکید داشتند که نگاه باید به آموزش و پرورش زیربنایی باشد و هرچقدر هزینه کنیم برای آینده کشور سرمایه گذاری کرده ایم.

او در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: برنامه شاد دغدغه والدین برای استفاده فرزندان از فضای مجازی را کاهش داده است .

او با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که گوشی ندارند، اظهار داشت: برنامه‌هایی برای دانش آموزان که دسترسی به گوشی ندارند تدارک دیده شده است و درس نامه و برنامه‌های تلویزیونی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

دارایی در پایان گفت: به کمک خیرین برای تهیه ماسک , مواد ضد عفونی کننده  ونوشت افزار نیاز داریم و با حفط شأن و کرامت دانش آموزان نیازمند کمک خیرین در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.