تاکنون حدود ۷۰ اثربه بخش فیلمسازان بسیجی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت در گیلان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیر مصباح،معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان گفت: این جشنواره در ۱۵ محور برگزار می‌شودوامسال شاهد برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت هستیم.

او به برخی از محورهای این جشنواره اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه، شهدای انقلاب، اهداف و آرمان‌های انقلاب، ایران مقتدر، تمدن نوین اسلامی، فرهنگ بسیجی، نقش جوانان و زنان در انقلاب و جنگ نرم در فضای مجازی از جمله محورهای است.

  معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان گفت: بخش فیلمسازان بسیجی  در دو سطح ملی و استانی برگزار خواهد شدوانتخاب استانی این بخش در جشنواره به صورت جداگانه در استان‌ها برگزار شده و دبیرخانه آن نیز بر عهده بسیج هنرمندان هر استان است.

مصباح با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانستند با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۰ شهریورماه آثار خود را برای شرکت در سه بخش «مدافعان سلامت»، «فیلمسازان بسیجی» و «جشنواره جشنواره‌ها» ارسال کنند، گفت: اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته دفاع مقدس و از ۳۱ شهریور تا شش مهر ماه برگزار خواهد شد.

اوبه تمدید ارسال آثار به این جشنواره تا امروز (۱۴ شهریور ماه) اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ۷۰ اثر در بخش فیلمسازان بسیجی به دبیرخانه این جشنواره در رشت ارسال شده است.

 انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.