عضو تیم دو و میدانی سپاهان گفت: حضور سپاهان در لیگ دو و میدانی باعث ایجاد رقابت جالب بین تیم‌ها شده است.

کیوان قنبرزاده قهرمان پرش ارتفاع کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افتخاراتش اظهار کرد: من  با ثبت رکورد ۲.۲۶ متر در مسابقات داخل  سالن و در فضای بازی رکورددار پرش ارتفاع ایران هستم. ۴ مدال نقره آسیایی در مسابقات مختلف دارم. دو و میدانی را حدود ۱۷ - ۱۸ سال است که شروع کرده ام و در سال ۲۰۰۹ به بعد توانستم به صورت مداوم عضو تیم ملی باشم. امیدوارم بیشتر از این بتوانم در خدمت تیم ملی و باشگاه سپاهان باشم.  من از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۰ به مدت ۸ سال رکورددار پرش ارتفاع هستم.  

قنبرزاده درباره اینکه وضعیت لیگ دو و میدانی و تیم سپاهان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: تیم سپاهان از پارسال  که در لیگ دو و میدانی حضور یافت یک رقابت جالبی بین باشگاه‌ها ایجاد کرد. ما در سال‌های گذشته تیم با سابقه‌ای همانند نفت را در لیگ دو و میدانی داشتیم که تیم خوبی بود، اما به تدریج این تیم افول کرد. من  سال گذشته تمام و کمال از حضور در تیم سپاهان راضی بودم. امسال این تیم اصفهانی در لیگ دو و میدانی حضور پیدا کرده است و رقابت خوبی بین این تیم با سایر تیم‌ها از جمله پلیمر وجود دارد. به هر حال تیم پلیمر خلیج فارس جزو  رقیبان اصلی ما در مسابقات است. یارگیری خوبی شده است و امیدوارم  ورزشکاران نتیجه لازم را بگیرند تا دست به دست هم بدهیم تا یک اتفاق خوب برای سپاهان رقم بخورد.  

امیدوارم تیم دو و میدانی سپاهان جام قهرمانی را به دست آورد 

او درباره پیش بینی اش از قهرمان لیگ دو و میدانی  اظهار کرد: امسال تیم سپاهان  یارگیری خوبی انجام داده و ورزشکاران خوبی به این تیم اصفهانی در هفته‌های پایانی اضافه شده اند و رقابت جذابی بین سپاهان و پلیمر وجود دارد. البته به شخصه حس می‌کنم که شرایط سپاهان بهتر است و خودم تلاش می‌کنم که امتیازات بیشتری برای این تیم کسب کنم. امیدوارم سایر ورزشکاران هم نتایج خوبی بگیرند تا سپاهان جام  قهرمانی را به دست آورد.

قنبرزاده درباره تاثیر حضور تیم سپاهان در پیشرفت دو و میدانی کشورمان گفت: سپاهان از پارسال در دو و میدانی تیم‌داری خود را شروع کرد. به نظرم صددرصد این موضوع می‌تواند ادامه دار باشد، چون تیم سپاهان امسال ورزشکاران خوبی گرفته است و  خیلی از  ورزشکاران این تیم اصفهانی عضو تیم ملی هستند. آن‌ها توانایی لازم را دارند تا نام سپاهان را در سطح بین المللی مطرح کنند. امیدوارم تیم‌داری سپاهان در دو و میدانی تداوم داشته باشد، چون حضور این تیم اصفهانی به این رشته ورزشی خیلی کمک می کند.


 بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار