قاسمی با بیان اینکه جاده جدید سنندج به مریوان درحال آسفالت است، گفت: برای احداث جاده سنندج به مریوان بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شیوا قاسمی پور نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بهره برداری از جاده جدید سنندج به مریوان، گفت: جاده جدید سنندج به مریوان یکی از مهم‌ترین و پر دغدغه‌ترین پروژه‌هایی است که ۱۶ سال به بهره برداری نرسیده است و بنده با توجه به حساسیت موضوع از آغاز به کار مجلس یازدهم این مسئله را در دستور کار قرار دادم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مدت ۴ ماه خدمت در کسوت نماینده مجلس، جلسات متعددی با مدیران ارشد استانی و کشوری در ارتباط با بهره برداری از این محور استراتژیک داشته‌ایم که خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر و تاکید بر تخصیص و جذب اعتبارات مورد نیاز، این پروژه به مرحله آسفالت رسید.

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآورشد:احداث جاده سنندج به مریوان از سال ۸۳ آغاز شده است تا پایان این پروژه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.