پرونده نزاع دسته جمعی نوجوانان با تلاش اعضای شعبه ۴۵ (ستاد تالیف قلوب) شورای حل اختلاف شهرستان کرمانشاه با مصالحه طرفین منجر به سازش شد.

مصالحه در پرونده نزاع دسته جمعیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جبار تجری رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه گفت : در راستای عمل به وظیفه ذاتی و قانونی شورا‌های حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش در دعاوی و کاهش ورودی پرونده‌های قضایی به محاکم دادگستری پرونده نزاع دسته جمعی مطروحه در شعبه ۱۲ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه که با طرح شکایت‌های طرفین درگیر از یکدیگر همراه بود، به شعبه ۴۵ ارجاع شد.

او گفت : این درگیری بین ۷ نفر نوجوان در یکی از محلات استان کرمانشاه با استفاده از سلاح سرد صورت گرفت؛ که به لطف خدا و با میانجی گری و تلاش‌های گسترده و خستگی ناپذیر اعضا و کارکنان شعبه ۴۵ ستاد تالیف قلوب شورای حل اختلاف استان کرمانشاه و با برگزاری جلسات متعدد مذاکره و سازش در نهایت با سازش مختومه شد.

این مقام قضایی افزود: در این مسیر تلاش‌ها و زحمات و پیگیری‌های شورای حل اختلاف قابل تقدیر است، چرا که این عزیزان علیرغم مشکلات عدیده توانستند با اهتمام جدی زمینه‌های حصول سازش و مصالحه را در این پرونده فراهم کنند.

تجری افزود: هیچ طعمی بالاتر از حلاوت و شیرینی مصالحه نیست، چرا که وقتی ذات البین اصلاح شود، خاطره آن در قلب‌ها و اذهان پایدار و باقی می‌ماند، اما انتقام و کدورت مدت‌ها در سینه‌ها پنهان می‌ماند و چه بسا مادمی که سربازکند، فاجعه‌ای دردناک و غیرقابل جبران را رقم بزند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.