عملیات ایمن‌سازی در ۵۴۰ کیلومتر از راه‌های آذربایجان‌شرقی اجرا شد

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات اصلاح و ایمن‌سازی شیب شیروانی ۵۴۰ کیلومتر از راه‌های استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رسول زاده معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات ایمن‌سازی راه ها در ۵ ماه اول امسال به منظور ارتقای منظرآرایی راه و ایجاد ناحیه عاری از مانع در راه‌های استان اجرای شده است.

او رنگ آمیزی ۶ هزار و ۲۱۲ مترمربع از پایه‌های علایم عمودی راه‌ها را از دیگر اقدامات حوزه ایمنی راه اعلام کرد و گفت: در این مدت یک هزار و ۳۱۱ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان خط کشی شده است.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت با هدف ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای و به حداقل رساندن تصادفات ۳۱ هزار و ۳۰ متر حفاظ در سطح راه‌های ارتباطی استان مرمت، بهسازی و یا نصب جدید شده است.

رسول زاده افزود: از این میزان ۶ هزار و ۳۰۰ متر حفاظ در راه ارتباطی آزادراه تبریز - زنجان نصب و یا تعمیر شده که بیشترین میزان عملیات را به خود اختصاص داده است.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.