رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس شب شعر و خاطره با حضور شاعران استان‌های بوشهر و خوزستان در هندیجان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود میرزاپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: برنامه‌های قابل توجهی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن رشادت‌های شهدای والامقام، ایثارگران، جانبازان و همه‌ی مدافعان خاک ایران، با رعایت اصول بهداشتی پ برگزار می‌شود.

او افزود: برگزاری شب شعر و خاطره در دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور شاعرانی از استان‌های بوشهر و خوزستان، اجرای نمایش، پخش کلیپ‌های مناسبتی و مداحی، از مهمترین برنامه‌های آغازین روز از هفته دفاع مقدس در سال ۱۳۹۹ است.

میرزاپور تصریح کرد: ضمن حفظ شکوه و محتوای ارزشمند برنامه‌های مدنظر، فاصله گذاری‌های اجتماعی، رعایت اصول بهداشتی و سلامت افراد از اولویت خاصی برخوردار است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان ادامه داد: محتوا و مبانی هفته دفاع مقدس باید به عنوان الگو، عصاره و محور همه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی در کشور قلمداد و بر آن اساس برنامه ریزی شود. چرا که در این میان، کشور ما هزینه‌های مادی و انسانی فراوانی متحمل شده تا بتواند اخلاق، ارزش‌های انسانی، خطوط و حدود الهی را صیانت کند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دفاع مقدس ، شعرخوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.