رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: امسال در لرستان سه هزار و ۲۴۶ پروانه برای متقضایان جدید کسب و کار صادر شده همچنین یک هزار و ۴۹۱ واحد صنفی نیز پروانه خود را تمدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  منوچهر اسبکوه اظهار داشت: بیش از ۵۷ هزار واحد صنفی در لرستان دارای پروانه فعالیت از اتاق اصناف استان هستند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در خرم‌آباد مشغول فعالیت هستند.

او با بیان اینکه سال گذشته در لرستان پنج هزار واحد صنفی بدون مجوز فعالیت می‌کرد، افزود: علت اصلی این موضوع اقدام نکردن افراد پس از پایان یافتن مدت زمان پروانه فعالیت به علت مشکلات مالیاتی است.

رئیس اتاق اصناف لرستان بیان کرد: برای حل این مشکل برنامه‌های زیادی طی یک سال گذشته در لرستان انجام شده که پس از اجرای آنان تعداد واحد‌های بدون مجوز به یک هزار و ۳۷۷ واحد صنفی رسیده است.

اسبکوه با اشاره به اینکه کرونا تاثیر زیادی بر حوزه کاری اصناف لرستان گذاشته است، تصریح کرد: با این وجود امسال در لرستان سه هزار و ۲۴۶ پروانه برای متقضایان جدید صادر شده همچنین یک هزار و ۴۹۱ واحد صنفی نیز پروانه خود را تمدید کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.