مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع (LPG) از ۲۰ مرداد ماه به صورت پایلوت گروه دوم کشور در استان سمنان آغاز شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر عرب عامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع (LPG) از ۲۰ مرداد ماه به صورت پایلوت گروه دوم کشور در استان سمنان آغاز شد و تاکنون بیش از ۹۵ درصد زیرساخت آن تکمیل شده است.

او افزود: هم اکنون مرحله شناسایی مصرف کننده در بخش‌های خانوار، صنعتی و کشاورزی باقی مانده است.

عرب عامری ادامه داد: سامانه در بخش ثبت نام مصارف کشاورزی مشکل دارد که به زودی رفع خواهد شد.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود تصریح کرد: روستاییان فاقد گاز طبیعی تا پایان شهریورماه و قبل از سرد شدن هوا از طریق دفاتر پستی و یا اینترنت منزل به سامانه تجارت آسان به نشانی https://newtejaratasan.niopdc.ir بخش مراجعه و ثبت نام را انجام دهند.

او با بیان اینکه تاکنون ۷۵۰ خانوار در این طرح ثبت نام و کارت الکترونیکی توزیع گاز مایع دریافت کرده اند گفت: هفت هزار خانوار روستایی در استان سمنان مشمول استفاده از گاز مایع هستند که عمده آن‌ها در شرق استان و در روستا‌های بخش بیارجمند و شهرستان میامی هستند.

عرب عامری با تاکید بر اینکه هم اکنون هیچ محدودیتی در مصرف گاز مایع نیست اظهار داشت: در ماه گذشته ۲ هزار تن گاز مایع در استان سمنان توزیع شد که ۷۵ درصد آن به صورت غیرمجاز در خودرو‌ها مصرف شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.