خیر نیم وری ۲۰ واحد مسکونی برای محرومان شهرستان محلات می‌سازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، عباس کربلایی خیر نیکوکار اهل نیم ور شهرستان محلات ساخت صفر تا صد ۲۰ واحد مسکونی را برای محرومان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان را به عهده گرفته است.

جلسه هماهنگی ساخت این ۲۰ واحد مسکونی که ۱۲ واحد آن در شهر محلات و ۸ واحد در شهر نیم ور است با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، امام جمعه و فرماندار محلات برگزار شد.

عباس کربلایی خیر نیکوکار اهل نیم وری در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: هدف از ساخت این واحد‌ها مسکونی کمک به محرومین شهر نیم ور و محلات است و تصمیم دارم عملیات ساخت این ۲۰ واحد را به پایان برسانم و تحویل محرومان دهم.

در این جلسه پیرامون مسائل هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص در نظر گرفتن زمین مورد نظر در شهر محلات و شهر نیم ور و همچنین امضای این تفاهم نامه بحث و تبادل نظر شد و مومنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اهدای هدایایی از حجت الاسلام ربانی امام جمعه و قمری فرماندار محلات و عباس کربلایی خیر نیکوکار و رجبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) محلات تجلیل کرد.

حجت الاسلام ربانی امام جمعه شهرستان محلات در این جلسه با اشاره به این که کمک به محرومین از وظایف همه افراد مومن است گفت: الحمدلله خیرین محلات کار‌های خوبی در جهت محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان انجام می‌دهند که از همه خیران سپاسگزار و ممنون هستیم.

حجت الاسلام ربانی با اشاره به اینکه برآوردن نیاز مومنین یکی از وظایفی است که بر عهده همه افراد متمکن است افزود: حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام فرمود این از نعمت‌های خدا هست و ما نباید هیچوقت از این کمک‌رسانی دلزده و خسته شویم چار که خدا این نعمت را می‌گیرد و به دیگران می‌دهد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.